English

طی حکمی از سوی رئیس ستاد مرکزی سحر؛

سید حجت کلانتری، رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی «ستاد سحر» در لرستان شد

رئیس ستاد مرکزی سحر در حکمی، سید حجت کلانتری را به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی «ستاد سحر» در استان لرستان منصوب کرد.

سید حجت کلانتری، رئیس ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی «ستاد سحر» در لرستان شد

به گزارش اختصاصی خبرگزاری موج لرستان، طی حکمی، سید حجت کلانتری به عنوان رئیس ستاد آیت‌الله رئیسی در لرستان «ستاد سحر»، منصوب شد.

بر اساس این گزارش، فرهاد زیویار در حکمی، سید حجت کلانتری را به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی در لرستان منصوب و معرفی کرد.

در حکم صادره از سوی رئیس ستاد مرکزی سحر «حامیان آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، آمده است:

بسمه تعالی؛ برادر ارجمند جناب آقای سید حجت کلانتری

اکنون که در سایه الطاف الهی در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور مدیر ارزشمند و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی زمینه جهت وحدت و همدلی نیروهای ارزشی و انقلابی فراهم گردیده است، با عنایت به توانمندی‌ها و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی به عنوان رئیس ستاد مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی «ستاد سحر» در استان لرستان منصوب می گردید.

از آنجا که در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات بقیه الله اعظم و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای «مدظله العالی»، معرفی شخصیت والای حضرت آیت الله دکتر رئیسی و تبیین گفتمان تحول و عدالت اجتماعی ایشان و همچنین افزایش تعداد علاقمندان به انقلاب اسلامی با سیاست جذب حداکثری، استفاده از جوانان، بانوان، نیروهای مومن و با نشاط مورد انتظار است، لذا پرهیز از هرگونه سیاه‌نمایی و تخریب جریان رقیب، تاکید بر صیانت از بیت المال و ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و همچنین تعامل حداکثری با سایر ستادهای حضرت آیت الله رئیسی در آن استان با امعان نظر به ایده تبدیل هر خانه به یک ستاد و پیگیری مصوبات و انتظارات ستاد مرکزی سحر مورد تاکید است.

امید آنکه همه ما در تحقق «دولت مردمی، ایرانی قوی» و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به ایفای مسوولیت خود به نحو شایسته بپردازیم.

توفیقات روز افزون جنابعالی و اعضای شورای راهبردی ستاد سحر لرستان را از ایزد منان خواهانم.

فرهاد زیویار، رئیس ستاد مرکزی سحر

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه