English

کمبود مرغ در البرز

رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرج از متضرر شدن واحدهای مرغ فروشی در استان خبر داد.

کمبود مرغ در البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، کاظم حاج محمدی اظهار کرد: طبق آمار، برای تامین مرغ مصرفی روزانه البرزنشینان به حدود ۲۵۰ تن مرغ نیاز داریم که ۱۸۰ تن از این میزان سهم شهرستان کرج است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی هفته‌های گذشته میزان مرغ تامینی کمتر از نیاز واقعی استان بوده که همین امر باعث شده  تعادل بین عرضه و تقاضا به هم بخورد.

وی توضیح داد: وقتی در روز ۱۲۰ تن مرغ تامین آن هم برای کل استان تامین می‌شود بدیهی است واحدهای عرضه در توزیع با مشکل مواجه می‌شوند.

وی اضافه کرد: میزان مرغ تامین شده از سوی جهاد کشاورزی   به سازمان صمت تحویل داده می‌شود و این سازمان هم نسبت به تحویل آن به واحدهای عرضه بزرگ و کوچک اقدام می‌کند.

حاج محمدی ادامه داد: کمبود مرغ باعث شده در برخی روزها به برخی از واحدهای عرضه روزانه کمتر از ۱۵۰ کیلو مرغ برسد.

این مسئول گفت: در هفته‌های اخیر به دلیل کمبود پیش آمده، به برخی از واحدهای که در کوچه‌های فرعی قرار دارند مرغی عرضه نشده و همین کار آنها را برای ادامه فعالیت سخت کرده است.

این مسئول گفت: تقسیم بندی‌ای صورت گرفته تا واحدهایی که در مناطق پرتردد شهر قرار دارند از سهمیه بیشتری برخوردار شوند که این منوط به بهبود وضعیت تامین مرغ است.

رئیس اتحادیه مرغ فروشان کرج گفت: واحدهای مرغ فروشی در حال حاضر با ضرر مالی خود را سرپا نگه داشته‌اند و به سختی از عهده تامین اجاره مغازه، حقوق کارگران و سایر هزینه‌های جاری بر می‌آیند.

وی افزود: سود در نظر گرفته شده برای هر کیلو مرغ اندک است و اغلب با فروش زیاد جبران می‌شود ولی وقتی توزیع هم کم باشد، فعالیت این واحدها با زیان همراه است.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه