English

مدیرکل بندر امیرآباد خبر داد:

احداث کارخانه خوراک دام و طیور توسط بخش خصوصی در بندر امیرآباد

مدیرکل بندر امیرآباد از انعقاد قرارداد احداث کارخانه خوراک دام و طیور به ارزش 395 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندرامیرآباد خبر داد.

احداث کارخانه خوراک دام و طیور توسط بخش خصوصی در بندر امیرآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدعلی اصل سعیدی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: با امضای قرارداد سرمایه گذاری 395 میلیارد ریالی احداث کارخانه خوراک دام و طیور، 48 هزار تن به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور بندر امیرآباد جهت تأمین خوراک اولیه دامداری های استان و کشور اضافه می شود.

وی ادامه داد: مدت این قرارداد 25 ساله و بلند مدت است  که طرف سرمایه گذار طبق این قرارداد متعهد است آن را در مدت 2 سال در اراضی پسکرانه این بندر احداث کند.a

مدیرکل بندر امیرآباد گفت: ظرفیت تولیدی این کارخانه طبق طرح سرمایه گذاری ارائه شده از سوی سرمایه گذار 48 هزار تن در سال است که با بهره برداری از آن برای 30 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می شود و بدون شک جذب سرمایه گذار در تولید خوراک دام و طیور در بندر امیرآباد در راستای سیاست های توسعه سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین همراستا با اهداف کلان نظام در تأمین مایحتاج زندگی مردم می باشد.

وی با بیان اینکه حدود 9 هزار متر مربع از اراضی پسکرانه بندر امیرآباد جهت احداث این کارخانه به سرمایه گذار واگذار شد، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این کارخانه ظرفیت نهایی تولید خوراک دام وطیور در بندر امیرآباد به 446 هزار تن درسال خواهد رسید.

سعیدی پور تأکید کرد: استراتژی های بلند مدت بندر امیرآباد در جهت توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر و ایجاد اشتغال به صورت سیاست دائمی در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه