English

حمزه عبدکوند:

پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد تومان وام اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد در استان

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اهمییت مبارزه با مواد مخدر و تشویق معتادان به بهبود از پرداخت 17 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به 370 نفر ار بهبود یافتگان خبر داد.

پرداخت بیش از 17 میلیارد تومان وام اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد در استان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمزه عبدکوند ،  دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان در شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان اسدآباد با اشاره به ضرورت جلوگیری از اعتیاد مجدد بهبودیافتگان و تاکید بر حمایت از بهبود یافتگان از اعتیاد در بحث اشتغال، خاطرنشان کرد:در سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بیش از ۳۷۰ نفر از بهبود یافتگان از اعتیاد سطح استان همدان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

عبدکوند در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد ورودی قاچاق و مواد مخدر به کشور و استان توسط نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله منتج به کشف می‌شود، خاطر نشان کرد: به دلیل اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر در کلان کشور رئیس جمهور،در سطح استان استاندار و ۲۸ دستگاه و در سطح شهرستان‌ها فرماندار و ۲۵ دستگاه اعضای شورای تامین در این رابطه هستند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به افتتاح و بهره برداری مرکز ماده ۱۶ شهرستان نهاوند در سال گذشته یاد آور شد: با طرح توسعه این مرکز سال گذشته با هدف ساماندهی و درمان و پذیرش معتادان میزان ظرفیت آن به ۲۰۰ نفر افزایش یافته و طرح توسعه آن به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه از ۹۵۰ کیلومتر مرز مشترک بین افغانستان و ایران تنها  ۱۷۰ کیلومتر انسداد یافته تصریح کرد: متاسفانه ورودی قاچاق به داخل کشور بسیار بوده و ۵۰ درصد میزان سطح زیر کشت مواد مخدر را  آمریکا در افغانستان افزایش داده که خوشبختانه  با ورود مواد مخدر بیشتر این مواد کشف می‌شود.

عبدکوند  مبارزه با مواد مخدر را کاری بزرگ و سنگین برشمرد و تصریح کرد: امام راحل نجات معتاد را نجات جامعه می‌دانستند و این امر نشان از کاری بزرگ و مهم دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه