English

آغاز تبدیل وضعیت تمامی ایثارگران در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

مراحل تبدیل وضعیت ۳۴ نفر از جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به صورت جدی آغاز شد.

 آغاز تبدیل وضعیت تمامی ایثارگران در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

 

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، در نشست با حسن خلج طهرانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به موقع این مجموعه در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، گفت: برخلاف بعضی از دستگاه‌های اجرایی که با توجیه های مختلف بخشنامه ابلاغ شده را اجرا نمی‌کنند، خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در تبدیل وضعیت تمامی ایثارگران شاغل خود، قابل تحسین است.
عطا ناوکی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در ماه‌های گذشته، عنوان کرد: با توجه به اینکه براساس نیاز صنایع استان، تنی چند از فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های فنی توسط بنیاد معرفی شدند که هم اکنون در مرحله مصاحبه هستند، انتظار می‌رود همکاری‌ها تداوم بیشتری داشته باشد.
حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت: خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم فرایند استخدام تمامی ایثارگرانی که قرارداد مستقیم با این مجموعه دارند را براساس بخشنامه ابلاغ شده، انجام دهیم.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: البته با توجه به جلسه‌ای که طی روزهای آینده با صنایع استان برگزار خواهد شد، در راستای اجرایی کردن بخشنامه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در اسرع وقت، تأکید خواهیم کرد.
گفتنی است در این نشست غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال بنیاد استان و جمعی از معاونان منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز حضور داشتند.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه