English

عطا ناوکی مطرح کرد؛

بهره‌مندی از ظرفیت سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بهره‌مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران با تعامل و همکاری مسئولان امکان‌پذیر است.

بهره‌مندی از ظرفیت سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران

 

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، در سفر به شهرستان جاسک ضمن دیدار با حجت‌الاسلام عباس ذاکری امام جمعه، در نشست با محمد رادمهر فرماندار این شهرستان، گزارش مختصری از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان ارائه کرد و گفت: سال گذشته با تلاش و عزم راسخ پرسنل بنیاد هرمزگان، شاخصه‌های خدمات‌دهی به ایثارگران ارتقای قابل توجهی داشت و در سطح کشور جزو رتبه‌های برتر مطرح شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به توسعه سواحل مکران در راستای انتقال نفت از مسیر جاسک و صادرات آن به حوزه خلیج فارس، افزود: بی‌شک با اجرای طرح فوق‌الذکر، در آینده ظرفیت اشتغال زایی این شهرستان افزایش پیدا می‌کند، لیکن انتظار داریم همه مسئولان شهرستانی به ویژه مجموعه فرمانداری در خصوص جذب فرزندان شاهد و ایثارگران اهتمام جدی بورزند.

وی با بیان اینکه حوزه تعاون بنیاد هرمزگان در سال 99، با برنامه‌ریزی دقیق، تخصصی و سنجیده و همچنین با حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، فرصت‌های مناسبی برای اشتغال و رسیدن به معیشت پایدار ایجاد کرد، یادآور شد: بهره‌مندی مطلوب از ظرفیت توسعه سواحل مکران به منظور ایجاد اشتغال ایثارگران نیز با تعامل و همکاری مسئولان امکان‌پذیر است.

ناوکی ضمن اعلام آمادگی این نهاد در خصوص معرفی متقاضیان اشتغال در رشته‌های مرتبط به فرمانداری جاسک، افزود: ایثارگران جویای شغل، با شرکت در کلاس‌های آموزشی و فنی و حرفه‌ای که به طور مستمر در سال گذشته توسط اساتید و مشاوران برجسته برگزار شد، از تخصص کافی برخوردار هستند.

در ادامه فرماندار شهرستان جاسک ضمن قدردانی از خدمات ارائه شده بنیاد هرمزگان، ضمن اشاره به تنظیم سند توسعه این شهرستان، در راستای جذب و به‌کارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر اعلام همکاری کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه