English

امین‌رضا مرآتی:

وضعیت قوچان با شیوع کرونای هندی قرمز شد

فرماندار قوچان عنوان کرد: سرعت شیوع کرونا بالا بوده و همین امر نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و متأسفانه روند بستری و پذیرش کرونا مثبت در قوچان در مقایسه با میزان ترخیص رو به افزایش بوده است.

وضعیت قوچان با شیوع کرونای هندی قرمز شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین‌رضا مرآتی فرماندار قوچان اعلام کرد: کشور در حال حاضر درگیر پیک پنجم کرونا بوده و سویه دلتا یا همان کرونا هندی  در قوچان شیوع بیشتری نسبت به قبل دارد که تاکنون چندین مورد از ابتلا به این ویروس در قوچان شناسایی شده است.

امین‌رضا مرآتی در ادامه تأکید کرد: سرعت شیوع کرونا بالا بوده و همین امر نگرانی‌ها را افزایش می‌دهد و متأسفانه روند بستری و پذیرش کرونای مثبت در قوچان در مقایسه با میزان ترخیص رو به افزایش بوده است و اگر ورود جدی برای مقابله در این زمینه صورت نگیرد مجبور به اعمال تعطیلی‌های گسترده خواهیم بود.

فرماندار قوچان در ادامه خاطر نشان کرد: وضعیت قرمز قوچان صبح امروز به صورت رسمی اعلام شده و بعد از جلسه استانی ستاد مقابله با ویروس کرونا، بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها جلسه‌ای در سطح شهرستان برگزار شده و محدودیت‌ها اعلام می‌شود.

وی همچنین تصریح کرد: برای اعمال محدودیت‌ها در حوزه اصناف نیز زیرگروه‌های شغلی به جهت حمایت از معیشت کسبه و بازاریان تغییرلتی داشته است که این مسئله نیز در زمات مقرر اعلام می‌شود.

مرآتی در خاتمه تصریح کرد: دستگاه قضایی نیز ورود جدی داشته و اگر افراد در برگزاری مراسم‌های شادی یا عزا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با برخورد جدی روبرو خواهند شد و این برای تالارها نیز صادق بوده و علاوه بر حوزه قضایی، تعزیرات و بهداشت نیز برخوردهای خود را انجام می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه