English

مواظب شایعاتی که بر روی افکار عمومی اثر نامطلوب میگذارند، باشیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تاکید کرد: دلیل وضعیت موجود در خصوص قطعی برق کم‌کاری دولت نیست، دولت فعلی نمی‌خواهد کار را رها کند، این دولت تا دقیقه 90 فعالیت دارد و کار می‌کند.

مواظب شایعاتی که بر روی افکار عمومی اثر نامطلوب میگذارند، باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد ابراهیم زارعی صبح امروز شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان اظهار کرد: برای صرفه‌جویی در مصرف برق سعی کرده‌ایم از خود شروع کنیم و این موضوع را به سایر بخش‌ها نیز تعمیم بدهیم.

وی تصریح کرد: به هر مدیر و مجموعه‌ای که اصل مهم صرفه‌جویی در حامل‌های انرژی به ویژه برق را مد نظر قرار ندهد مورد خطاب و تذکر قرار می‌گیرد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان با بیان اینکه چند موضوع دست به دست هم داده که امسال شاهد افزایش مصرف برق باشیم، گفت: افزایش دما و خشکسالی، آغاز زودهنگام فصل گرم سال و کرونا سه مسئله مهمی است که موجب شده با اوج مصرف برق در سطح استان و کشور مواجه شویم.

زارعی اضافه کرد: الان با مشکل جدی مواجه هستیم و همه باید با مدیریت درست مصرف این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: مسائل باید به صورت شفاف برای مردم اطلاع‌رسانی شود، اینکه وضعیت موجود کار دولت نیست و شرایط موجود این وضعیت را ایجاد کرده است لذا به صورت واضع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تاکید کرد: دلیل وضعیت موجود در خصوص قطعی برق کم‌کاری دولت نیست، دولت فعلی نمی‌خواهد کار را رها کند، این دولت تا دقیقه 90 فعالیت دارد و کار می‌کند.

وی اضافه کرد: گزارش آزاد اطلاعاتی توسط دستگاه‌ها و ادارات اجرایی باید انجام و براساس آئین‌نامه اعلام شده عمل شود.

زارعی با عنوان اینکه از ابزارهای اطلاع‌رسانی در استان به خوبی استفاده نمی‌شود، گفت:‌ شایعاتی که در جامعه توزیع می‌شود نمی‌توانیم سریع پاسخ دهیم، نگران حرف‌های بی‌اساس نیستیم ولی باید مواظب باشیم شایعات روی افکار عمومی تاثیر نگذارد که بهترین ابزار برای شفاف‌سازی در این خصوص رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از منابع خبری مختلف و انجام مصاحبه با اصناف و روسای اتحادیه‌ها با توجه به اینکه تاثیرگذار هستند باید مد نظر قرار بگیرد و رسانه‌ها در این زمینه تمام توان خود را به کار بگیرند.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان کردستان همچنین بر استفاده رسانه‌ها از گروه‌ها و افراد مرجع برای جلوگیری از تجمعات و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه