English

شهروندان همکاری لازم برای عبور از وضعیت خاموشی‌ها را داشته باشند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم بر لزوم همکاری مردم به منظور عبور از شرایط خاموشی‌ها تاکید کرد.

شهروندان همکاری لازم برای عبور از وضعیت خاموشی‌ها را داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهدی آهنین‌پنجه در این زمینه افزود: برای هر استان یک سقف مصرف تعریف شده است که باید با اقدامات مدیریت مصرف، میزان مصرف خود را کاهش دهند.

وی اضافه کرد: در صورتی که میزان مصرف از سهمیه تعیین شده کمتر باشد محدودیتی ایجاد نخواهد شد اما استان‌هایی که موفق به انجام این کار نشوند متحمل خاموشی خواهند شد.

وی با بیان این‌که خاموشی‌ها از طریق سامانه برق من و سایت شرکت توزیع برق استان اطلاع‌رسانی می‌شود، از همکاری و مشارکت فعال رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها و همچنین جلب همراهی مردم در مصرف بهینه برق قدردانی کرد.

آهنین‌پنجه خاطرنشان کرد: خاموشی‌های اضطراری احتمالی روزانه در سامانه برق من بارگذاری می‌گردد و علاوه بر آن برای اطلاع‌رسانی سریع‌تر حداکثر تا ساعت ۸ صبح در اختیار شبکه‌های اجتماعی  قرار  می‌گیرد.

وی با بیان این‌که این سامانه برای کل کشور طراحی شده است و در واقع جداول خاموشی امسال از این طریق اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: مشترکان برای اطلاع دقیق از خاموشی‌ اشتراک محل زندگی و یا کار خود می‌توانند به سامانه «برق من» مراجعه کنند.

وی پیش‌بینی افزایش دمای هوا در روزهای پیش رو را مورد توجه قرار داد و خواستار مشارکت حداکثری همه بخش‌ها برای کاهش مصارف غیر ضرور و انتقال آن به ساعات غیر پیک شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی