English

عباس شمس اللهی:

بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام گازدار می‌ شوند

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری ۱۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان ایلام گاز‌دار می شوند،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی گازدار شده‌است.

بیش از ۱۸۰ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام گازدار می‌ شوند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام؛ عباس شمس اللهی مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام افزود: از بدو گاز‌رسانی به استان تاکنون ۹۸۶ واحد تولیدی و صنعتی اعم از صنایع عمده و جزء در نقاط مختلف شهری و روستایی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌است.

وی اظهار داشت: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان و در راستای منویّات مقام معظم رهبری به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان تصریح کرد:در شروع سال جاری و با وجود تمام محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی تا اواسط تیرماه جاری تعداد ۲۹ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز متصل شده که باعث صرفه جویی‌ سالانه ۴۲ میلیون لیتر سوخت های مایع می‌شود.

شمس اللهی خاطر‌نشان کرد: گاز‌رسانی به صنایع علاوه بر ایجاد ارزش افزوده فراوان برای استان ایلام، باعث کاهش آلودگی صنایع شده و بدین ترتیب موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

مدیر‌عامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" از سوی مقام معظم رهبری و اهداف تعیین شده در این سال، با همت و تلاش جمعی همکاران شرکت گاز استان تا اواسط تیرماه سال جاری، این شرکت شاهد تحقق ۷۵ درصدی اهداف مصوب سال جاری در خصوص جایگزینی گاز با سوخت‌های فسیلی بوده است.

شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ کیلومتر خط تغذیه و شبکه برای واحد‌های تولیدی و صنعتی انجام شده است، افزود: ۸۰ کیلومتر خط تغذیه و شبکه در پیمانهای جاری واحد گازرسانی به صنایع در نظر گرفته شده است که هم اکنون ۴۰ کیلومتر آن فعال و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه میزان مصوب جایگزینی گاز با سوخت‌های فسیلی در سال جاری ۱۵ هزار متر مکعب در ساعت است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با گازرسانی به این ۲۹ واحد صنعتی، بیش از ۱۱ هزار‌و ۲۰۰ متر مکعب در ساعت گاز به جای سوخت‌های فسیلی جایگزین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه