English

دولت هدف اصلی خود را حل مشکلات مردم قرار دهد

آیت الله نوری همدانی بر لزوم تمرکز دولت بر حل مشکلات مردم تاکید کرد.

دولت هدف اصلی خود را حل مشکلات مردم قرار دهد

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت‌الله نوری همدانی ، امروز در دیدار آیت الله سید ابراهیم رییسی  رییس‌جمهوری منتخب با وی در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، با اشاره به سخنان  گهربار حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه به‌ خصوص نامه ۵۳ آن حضرت به مالک اشتر و ترسیم حکومت‌ها در دنیای امروز گفت: متاسفانه امروز دنیا به ۲ بخش استکبار جهانی و ایادی آن که مردم را زیر چنگال ظلم خود نگه داشته‌اند و جبهه مردم عادی، تقسیم شده است.

وی افزود: مردم امروز زیر چنگال ظلم و ستم استکبار قرار گرفته اند، البته مردم عادی بیدارند و به این مطلب پی برده اند که در دنیای امروز با چه مشکلاتی مواجه اند و مستضعفین جهان از این مشکلات به ستوه آمده و به شدت به دنبال کسی هستند که بتواند پرچم عدالت خواهی را بدست بگیرد.

وی با تبریک به حجت الاسلام و المسلمین رییسی به عنوان رییس سیزدهمین دولت در نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شما متواضع، مردمی و شناخته شده هستید، انتخاب شما از سوی مردم به خاطر این صورت گرفت که پرچم یک حرکت را به دست گرفته اید تا با آن عدالت و حق را حاکم کنید.

آیت الله نوری همدانی، با ابراز امیدواری که با دولت جدید تحولی  به وجود آمده و این وسعت پیدا  خواهد کرد، به پیام های مردم و سران کشور ها، به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رییسی اشاره کرد و گفت: آمریکا و کشورهای غربی به دفاع از رژیم صهیونیستی که غاصب و دزد هست، تاکید دارند، وضعیت اسفبار افغانستان و برخی کشورهای مسلمان، نتیجه دخالت استکبار است، امروز بسیاری از مردم در کشورهای اسلامی بیدار شده اند، احتیاج به حرکتی دارند و سوابق درخشانی که از شما وجود دارد به این راه امیدوارند.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر می فرمایند، با مردم  باشید و میان مردم بروید و به مشکلات آنان پی برده و آن را حل کنید، گفت: شما هم باید از این سخنان الهام بگیرید، با مردم باشید و احیای حق کنید.

وی با اشاره به مشکلات مردم و اولویت سنجی در آن تاکید و بیان کرد: امروز مردم با مشکلاتی همچون اقتصادی، معیشتی، بیکاری و گرانی رو به رو هستند، باید دولت جدید این مشکلات را درجه بندی کرده و معیشت مردم را اولویت قرار دهد.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مردم ما متدین علاقه‌مند به نظام هستند، مسئولان باید سعی کنند رضایت مردم را جلب نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه