English

صبح امروز صورت گرفت؛

شرکت مراجع تقلید در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی

آیات و مراجع اعظام تقلید صبح امروز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

شرکت مراجع تقلید در انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیات و مراجع اعظام تقلید در ساعات اولیه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را در صندوق سیار انداختند.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حضور در انتخابات وظیفه الهی است

آیت‌الله ناصر در حاشیه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم پای صندوق های رای اظهار کرد: امروز روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران است و ان شاءالله مردم با حضور پرشور خود برگ زرینی دیگر در تاریخ نظام اسلامی رقم زده و دشمن را مایوس می کنند.

وی با اذعان به اینکه همگان دارای رشد فکری هستند و می‌دانند که نظام اسلامی و کشور را نباید تنها بگذارند گفت: مردم همه می دانند که باید در قبال نظام اسلامی احساس مسئولیت می‌کنند.

این مرجع تقلید شرکت مردم در انتخابات به عنوان یک وظیفه الهی را مهم خواند و افزود: همه باید به عنوان یک تکلیف اجتماعی در انتخابات شرکت کرده و ان شاءالله انتخابات پرثمری رقم خواهد خورد.

آیت الله سبحانی: همه باید در انتخابات شرکت کنند/به افرادی کاردان رای بدهید تا مشکلات رفع شود

آیت الله جعفر سبحانی در حاشیه شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی بر همگان واجب است اظهار کرد: یکی از ارکان نظام اسلامی مجلس شورای اسلامی است و همه باید در انتخابات آن شرکت کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم با حضور پرشور پای صندوق های رای به افرادی عالم، فاضل، عاقل و کاردان رای بدهند تا کمال مطلوب به دست آمده و مشکلات برطرف شود.

آیت الله امینی: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی است

آیت الله ابراهیم امینی پس از اینکه رای خود را به صندوق سیار در قم انداخت اظهار کرد: شرکت در انتخابات به طور کلی بر همه واجب و لازم است چرا که یک وظیفه ملی و شرعی است.

وی بیان کرد: باید همه در انتخابات شرکت کنند و ا‌ن‌شالله شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

آیت الله نوری همدانی: مردم ایران با حضور پای صندوق‌های رأی کشور را حراست و تقویت کنند

آیت الله حسین نوری همدانی دقایقی پیش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری قم شرکت کرد و رأی خود را به صندوق سیار شماره 562 انداخت.

وی اظهار کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است و انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و این مملکت، مملکت امام زمان(عج) است و هرکس که به امام زمان(ع) علاقه و ایمان دارد باید در انتخابات شرکت کند.

این مرجع تقلید یادآور شد: الحمدلله امروز نظامی اسلامی در ایران اسلامی مستقر است که در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد و بر پایه مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: مردم متدین ایران امتحان های بزرگی را پشت سر گذاشتند و امروز باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و رأی بدهند، ما وظیفه داریم این نظام اسلامی، دینی و مردمی را تا ظهور امام عصر(عج) حفظ و حراست کنیم.

آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: بر همه مردم لازم است که در دادن رأی شرکت داشته باشند و کشور خود را تقویت کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه