English

استاندار کرمانشاه هشدار داد:

برخورد شدید و قضایی با تولید کنندگان رمزارزها در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: بیشتر تولید کنندگان رمزارزها در شهرک های صنعتی و واحدهای راکد و برخی هم در منازل مسکونی و با گرفتن برق از پشت کنتور فعالیت می کنند که همه این موارد در دست بررسی و برخورد است.

برخورد شدید و قضایی با تولید کنندگان رمزارزها در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با تأکید بر مدیریت مسئولان برای عدم قطعیت برق خانگی در سطح استان کرمانشاه، گفت: با هدف جلوگیری از قطع برق خانگی، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای استان موظف شدند برق صنایع غیرضروری را قطع کنند زیرا اکنون اولویت ما مشترکان خانگی هستند و امیدوارم با این اقدام، مردم دیگر شاهد قطع برقشان نباشند.

هوشنگ بازوند که در ستاد مدیریت بحران قطع برق استان کرمانشاه سخن می گفت، افزود: کاهش تولید برق به دلیل افت شدید بارش ها و خشکسالی بی سابقه سبب شده که ما از تولید برق آبی ۱۰ هزار مگاوات در کشور محروم شویم؛ در استان هم سد داریان همین مشکل را دارد و از سوی دیگر مصرف برق افزایش یافته است.

وی از وجود گروهی مختلف و فعال در تولید رمزارزها در استان نیز خبر داد و گفت: با بخشی از این متخلفان برخورد شده و از رییس کل دادگستری هم خواسته ایم که یک قاضی ویژه برای این موضوع مشخص کند تا با استفاده غیر مجاز از برق برخورد جدی شود.

وی اظهار کرد: در جلسه امروز همچنین مقرر شد شرکت توزیع برق و برق منطقه ای استان بررسی لازم را انجام دهند و صنایع غیر ضروری را مشخص و برق آنها را قطع کنند و همچنین ساعات کاری ادارات در صورت لزوم باز هم کاهش پیدا کند تا کمترین مشکل برای مردم ایجاد شود و دیگر شاهد قطع برق واحدهای مسکونی نباشیم؛ برای این بررسی هم فرصت یک روزه تعیین شده است.

بازوند گفت: شرکت آبفا هم موظف شد که با برنامه ریزی لازم اجازه ندهد واحدهای مسکونی که برق شان قطع شده، از نعمت آب هم محروم شوند و آب آن مناطق هم قطع شود.

استاندار کرمانشاه افزود: پیشنهادی هم به وزارت نیرو ارائه خواهیم داد که برق مناطق زلزله زده با توجه به مشکلات قبلی در برنامه قطعی وزارت نیرو قرار نگیرد.

بازوند گفت: با توجه به تخصیص ۱۰ میلیون مترمکعب آب به اورامانات، جهاد کشاورزی موظف است به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی امسال، سریعتر این مهم را عملیاتی کند و ستاد مدیریت بحران هم این موضوع را رصد می کند.

او با بیان اینکه نقشه راهی برای مدیریت قطع برق تا شهریور ماه تدوین می شود، گفت: ما همه مردم را در جریان دلایل قطع برق و مشکلات موجود قرار خواهیم داد زیرا مردم نامحرم نیستند و باید در جریان وقایع قرار بگیرند.

بازوند در پایان با اشاره به افزایش مصرف برق به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، خواستار صرفه‌جویی بیشتر از سوی مردم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه