English

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا مازندران:

مشترکان اقدام به نصب مخزن ذخیره آب کنند

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مازندران گفت: مشترکین برای جلوگیری از افت فشار آب در پیک مصرف، با رعایت شرایط فنی و قانونی اقدام به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود کنند.

مشترکان اقدام به نصب مخزن ذخیره آب کنند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حمیدرضا خدابخش پور اظهار داشت: کاهش شدید بارندگی در سال گذشته، افزایش بیش از حد دما و در پی آن کاهش تولید برق آبی و همچنین افزایش مصرف آب منجر به افت فشار و یا کمبود آب شده که برای رفع این مشکل، مشترکین با رعایت شرایط فنی و قانونی اقدام به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود کنند.

وی ادامه داد: هم استانی های گرامی با بکارگیری مخزن ذخیره آب بین کنتور و پمپ آب، ضمن ذخیره حجم مطمئنی از آب شرب جهت استفاده در زمان های پیک مصرف، همکاران ما را در تأمین و توزیع عادلانه آب شرب یاری کنند.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان مازندران با تأکید بر اینکه نصب مستقیم پمپ توسط مشترک بر روی شبکه توزیع آب شرب ممنوع است، گفت: لازم است قبل از پمپ نسبت به نصب مخزن ذخیره متناسب با تعداد واحد اقدام شود.

وی افزود: نصب پمپ به صورت مستقیم بر روی شبکه توزیع آب (چه قبل از کنتور باشد و چه بعد از آن)، مشکلاتی از جمله اختلال در توزیع آب سایر مشترکین و تضییع حقوق مردم، کارکرد بیشتر شماره‌ انداز کنتور و افزایش آب بهای مصرفی و احتمال تغییر وضع کیفی آب با وجود کوچکترین نشتی را در پی خواهد داشت.

 خدابخش پور بیان داشت: برای مشترکینی که اقدام به نصب غیرقانونی پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند پس از صدور اخطار کتبی، نسبت به قطع موقت انشعاب و برداشتن پمپ اقدام و در صورت تکرار بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: نصب پمپ ذخیره و وجود آب کافی در تأسیسات آبرسانی منازل نباید باعث شود که مشترکان، مسئله کم آبی را فراموش کنند و همواره به یاد داشته باشیم کم آبی به ویژه در کشور  و استان ما بسیار جدی است و باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه