English

محمدعلی پهناور:

۶ سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می شود

رئیس انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: در شش شهرستان استان اردبیل شش سایت ورزش هوایی راه‌اندازی می‌شود.

۶ سایت ورزش هوایی در اردبیل راه اندازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدعلی پهناور ، رئیس انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: با بررسی کارشناسی و بازدیدهای مکرری که از مکان‌های مختلف در شهرستان‌ها انجام شده، این شش محل برای راه‌اندازی سایت‌های پروازهای هوایی انتخاب و قرار است با همکاری مسئولان کشوری، استانی و فدراسیون شاهد راه‌اندازی این سایت‌های ورزشی باشیم.

وی استان اردبیل را دارای ظرفیت بی‌نظیر و منظرگاه‌های طبیعی اعم از دریاچه‌ها، کوه‌ها و دشت‌های پرجاذبه اعلام کرد و افزود: این فضاها می‌تواند بهترین شرایط را برای علاقمندان به وجود آورد تا از ورزش مفرح و پرجاذبه هوایی استقبال شده و روز به روز شاهد توسعه این ورزش پرهیجان باشیم.

رئیس انجمن‌های ورزشی استان اردبیل تصریح کرد: در منطقه دمسغرلوی نیر یکی از این سایت‌ها در فضای مناسب راه‌اندازی خواهد شد و در کنار آن در شهرستان‌های خلخال، مشگین‌شهر، اردبیل و همچنین گرمی راه‌اندازی سایت‌های پرواز هوایی را شاهد خواهیم بود.

پهناور افزود: قطعاً با راه‌اندازی این سایت‌ها و مکان حضور جوانان و نوجوانان برای انجام ورزش‌های هوایی شرایطی مساعد برای حضور گردشگران و توسعه توریسم ورزشی مهیا می‌شود تا از ظرفیت استان در این بخش بتوانیم بیش از گذشته استفاده کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی