English

جوابیه آبفا هرمزگان در خصوص قطعی آب در ۲۲ روستای جاسک:

آب شیرین کن بونجی جاسک هفته آینده وارد مدار می شود

آب شیرین کن بونجی در قالب دو پکیج اصلی به ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز است که تا اواسط هفته آینده با ظرفیت کامل در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

آب شیرین کن بونجی جاسک هفته آینده وارد مدار  می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، چندی پیش گلایه‌ای با عنوان قطعی آب در روستاهای غرب جاسک به خبرگزاری موج گزارش شد و شهروندان بیان داشتند که آب‌شیرین‌کن بونجی در روستاهای غرب جاسک به علت برخی خرابی‌ها از مدار تولید خارج شده و بالغ‌بر ۱۵ روز است که اهالی ۲۲ روستای غرب جاسک دچار بی‌آبی در اوج گرمای هوا شده‌اند. اهالی این روستاها برای آب‌رسانی سیار باید مبلغ ۲۳۵ هزار تومان به حساب آبفا واریز کنند که پس از واریز نیز یک تا ده منتظر بمانند.
با پیگیری‌های خبرنگار موج شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان جوابیه به شرح زیر صادر کرد:
با سلام 
احتراماً با توجه به انتشار خبر آن خبرگزاری در تاریخ 11 تیرماه 1400 با عنوان «غرب جاسک غرق در بی‌آبی» به استحضار می‌رساند؛
به اطلاع می‌رساند؛ با خارج شدن آب‌شیرین‌کن روستای بونجی از مدار تولید به علت خرابی موتورهای اصلی (های پرشر)، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بلافاصله نسبت به تعمیرات پمپ پکیج شماره ۱ در سایت آب‌شیرین‌کن اقدام کرده است که امروز دوشنبه 14 تیرماه 1400 این پمپ وارد مدار تولید می‌شود.
همچنین پمپ پکیج شماره ۲ نیز به کارخانه سازنده جهت انجام تعمیرات ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود اوایل هفته آینده با اتمام تعمیرات، این پمپ نیز نصب و راه‌اندازی خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ آب‌شیرین‌کن بونجی در قالب دو پکیج اصلی به ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز است که تا اواسط هفته آینده با ظرفیت کامل در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که تا زمان اتمام تعمیرات آن، آب‌رسانی به روستاهای غرب جاسک به‌وسیله تانکر و به‌صورت سیار انجام می‌شود.
در پایان ضمن عذرخواهی از مردم روستاهای غرب جاسک، یادآور می‌شود شرکت آب و فاضلاب هرمزگان هیچ‌گونه هزینه‌ای بابت آبرسانی سیار دریافت نمی‌کند و کماکان تلاش دارد با اتمام هر چه سریع‌تر تعمیرات آب‌شیرین‌کن بونجی، مشکل بی‌آبی این مناطق را برطرف کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه