English

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران:

با کمبود آب در مازندران مواجه هستیم

مدیرعامل آبفا مازندران با اشاره به وجود تنش آبی در این استان گفت: با کمبود آب مواجه هستیم، از مردم تقاضا داریم تنها با 15 تا 20 درصد صرفه جویی، در گذر از این تنش به ما کمک کنند.

با کمبود آب در مازندران مواجه هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بهزاد برارزاده با اشاره به اینکه این استان نیز همچون سایر استانهای کشور با پدیده کمبود آب مواجه است اظهار داشت: کاهش نزولات جوی و گرمای هوا باعث افت ذخایر منابع آبی، ایجاد پدیده خشکسالی و کمبود آب در برخی از شهرها و روستاهای مازندران  شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش همکاران ما در تأمین آب شرب، از مشترکین محترم تقاضا داریم در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر ندهند و از مصارف غیرضروری همچون شست وشوی جلوی درب منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی کنند.

مدیرعامل آبفا مازندران با تأکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست، تصریح کرد: هم استانی های عزیز تقاضا می کنیم تنها با 15 تا 20 درصد صرفه جویی در مصرف آب همکاران ما را در گذر از تنش آبی یاری رسانند.

وی گفت: صرفه جویی کار سخت و پیچیده ای نیست و به راحتی در امورات روزمره قابل اجرا است.

برارزاده با بیان اینکه در ایام تعطیل و تابستان  در شهرهای ساحلی و برخی روستاهای استان با افزایش مسافر و جمعیت سیار مواجه هستیم که تأمین آب شرب این افراد نیز بر عهده شرکت آب وفاضلاب  است، افزود: آب شرب سالم و بهداشتی به سختی  و هزینه بسیار بدست می آید و در اختیار مشترکین قرار می گیرد بنابراین انتظار می رود به پاس تلاشهای همکاران ما، مردم عزیز آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالای با ارزش که جایگزینی ندارد، استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه 58 شهر و 1678 روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت قرار دارد، یادآور شد: مصرف بالای آب در پیک مصرف باعث کمبود و یا قطع آب در برخی از شهرها می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه