English

حسین رئیسی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

منبع جدید ذخیره سازی، کلید حل مشکلات آبی میناب

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مخزنی جدید به شبکه‌ی آب‌رسانی میناب اضافه شود تا ذخیره آب بیشتری برای تأمین آب شرب در اختیار شهروندان قرار گیرد اما درباره‌ی زمان اجرایی شدن آن دستگاه متولی باید اظهارنظر کند.

منبع جدید ذخیره سازی، کلید حل مشکلات آبی میناب

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مدتی است مردم شهر میناب از افت فشار یا قطعی آب گلایه‌مندند و اعتراض‌های آنان نیز تاکنون نتیجه‌ای نداشته است و مردم با بی‌عملی مسئولان آبفا مواجه شده‌اند؛ این در حالی است که اکثر محلات شهر میناب با قطعی آب یا افت فشار آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند و این مشکل مختص به منطقه‌ای خاص نیست.

ازاین‌رو در تماسی تلفنی با حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی جزئیات موضوع جویا شدیم.

رئیسی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج در پاسخ به چرایی بی‌عملی مسئولان به‌ویژه نمایندگان مجلس در بازتاب دغدغه‌های مردم میناب درزمینه‌ی کمبود آب ، عنوان کرد: خیلی از مسائلی است که شاید مردم و رسانه‌ها در جریان نباشند و این موضوع به معنای عدم پیگیری ما نیست.

وی با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت گرفته آب سد سرنی برای آب شرب میناب اختصاص یافته است، اظهار داشت: بااین‌حال هنوز مشکل آب در میناب وجود دارد و افت فشار آب و قطعی‌ها در این منطقه به دلیل کمبود مخازن ذخیره آب است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار است مخزنی جدید به شبکه ی آب رسانی میناب اضافه شود تا ذخیره آب بیشتری برای تأمین آب شرب در اختیار شهروندان قرار گیرد و تبع آن شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی مشکل آب میناب حل خواهد شد، بیان داشت: دراین‌باره دستگاه متولی باید اظهارنظر کند، اما این پروژه در برنامه‌های سال جاری قرار دارد و انجام باید شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه