English

استاندار مازندران تأکید کرد:

ارائه ساز و کار مناسب برای کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران

استاندار مازندران تأکید کرد: ارائه ساز و کار مناسب برای کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز یک اولویت مهم برای مازندران محسوب می شود.

ارائه ساز و کار مناسب برای کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج  مازندران، احمد حسین زادگان در کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز استان با عنوان اینکه ارائه سازوکار مناسب برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز یک اولویت مهم تلقی می شود، اظهار داشت: علاوه بر تأمین عقلانی نیازها، مزیت های استان مازندران با توجه به برخورداری از مواهب طبیعی و سرسبزی باید حفظ و تقویت شود تا شاهد افزایش ظرفیت های کشاورزی، صیانت از منابع طبیعی و کاهش ساخت و ساز های غیر مجاز در استان باشیم.

وی ادامه داد: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز یک مقوله مهم و با اهمیت برای فرمانداران باشد و برای این تحقق این مهم ساز و کار ویژه ای باید قائل شد چرا که پایداری اکوسیستم، حفظ انفال و منابع طبیعی و کشاورزی برای مازندران حیاتی است.

استاندار مازندران افزود: اراده لازم برای مقابله با ساخت و ساز در استان وجود دارد اما باید موانع پیش رو برداشته شود و شاهد تصمیم گیری و سیاست گذاری مناسب جهت کاهش قانون گریزی و تخلفات در این حوزه باشیم گرچه اقدامات قابل تقدیری در حوزه قضایی طی 3 سال اخیر صورت گرفته است.

وی بیان داشت: اثرگذاری بیشتر مقوله مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز با افزایش ارزش افزوده اقتصادی در حوزه کشاورزی میسر می گردد که می بایست در این حوزه تصمیم گیری و سیاست گذاری کلان صورت گیرد و همچنین تأمین نیاز و مزیت مازندران در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز با بلند مرتبه سازی در زمین های شیب دار تأثیرگذارتر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه