English

از ابتدای امسال تاکنون؛

جلوگیری از بیش از ۸ هزار مورد تخلف ساختمانی و سد معابر در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از جلوگیری از هشت هزارو 892 مورد تخلف ساختمانی، اراضی و سد معابر عمومی از ابتدای سال تا کنون در بندرعباس خبر داد.

جلوگیری از بیش از 8 هزار مورد تخلف ساختمانی و سد معابر در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی سارونه مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در این باره عنوان کرد: در این مدت با حضور به موقع نیروهای این مجموعه در صحنه تخلف، از چهار هزارو 168 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و چهار هزارو 724 مورد سد معابر خودروهای فروش میوه، دست فروشان و مغازه داران جلوگیری شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر حفظ حقوق شهروندان و سلامت و زیبایی شهر، تصریح کرد: با هرگونه تفکیک بدون مجوز زمین، تغییر خودسرانه افراد در کاربری واحدهای مسکونی و تجاری، دیوارکشی و تصرف کوچه براساس قانون رفتار می‌شود.

سارونه ضمن قدردانی از همکاری سایر دستگاه‌ها مانند دستگاه قضایی، دادستانی، مجموعه انتظامی و غیره، اظهار کرد: گشت‌های پیشگیری و رفع تخلف شهری شهرداری بندرعباس همه روزه و در تمام نقاط شهر بر ساخت و سازها و فعالیت شهروندان نظارت مستقیم دارند.

وی گفت: یکی از مهمترین مبانی برای داشتن شهری بدون تخلف و زیبا، مطالبه‌گری و همکاری مردم با سازمان های مسئول است که اگر تخلفی را در هر نقطه از شهر مشاهده کردند، آن را مهم دانسته و به شهرداری بندرعباس اطلاع دهند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در پایان با قدردانی از شهروندان در اعلام به موقع گزارش‌های تخلف در شهر گفت: سامانه 137 شهرداری بندرعباس در طول 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه