English

رضا خوشبخت مطرح کرد؛

جلوگیری از تخلفات ساختمانی در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای امسال نیروهای پیشگیری از تخلف شهری شهرداری بندرعباس از دو هزار و ۱۰۰ مورد تخلف ساختمانی در بندرعباس جلوگیری کردند.

جلوگیری از تخلفات ساختمانی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا خوشبخت مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس، جلوگیری از تخلفات ساختمانی در بندرعباس، افزود: ساخت و ساز خودسرانه و غیرمجاز، ریختن مصالح ساختمانی در کوچه‌ها و معابر عمومی، ایجاد حفاری، تفکیک اراضی و تصرف کوچه بخشی از تخلفات ساختمانی در شهر محسوب می‌شود.
وی تصریح کرد: برابر ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها، هرگونه ساخت و ساز و فعالیت غیرمجاز در شهر‌ها ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد قانونی می‌شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: نیرو‌های رفع تخلف این مجموعه با گشت زنی‌های مستمر و منظم بر ساخت و ساز‌ها در شهر نظارت می‌کنند.

خوشبخت از شهروندان به منظور اعلام گزارشات تخلف در نقاط مختلف شهر با سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • پرویز

    عرض ادب واحترام خدمت شما .... میخواستم خدمتتون عرض کنم تلفن ۱۳۷ یک تلفن تشریفاتی و الکیه که هیچوقت پاسخی داده نمیشه چه برسه به جلوگیری از تخلف حداقل خودم بارها به این تلفن تماس گرفتم ولی هیچ پاسخی نشنیدم .... پس اینقدر این موضوع رسیدگی رو بزرگ جلوه ندین هیچکس تو این کشور به هیچ چیز رسیدگی نمیکنه اینا فقط بازی رسانه ای بیشتر نیست .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه