English

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان خبر داد:

تخریب ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان از تخریب 188 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان خبر داد.

تخریب 188 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همتعلی انصاری اظهار داشت:  ۱۸۸ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای قلعه شور تخریب و قلع و قمع شد.

وی با اعلام این خبر افزود: این قلع و قمع در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها  اجرا شده است.

همتعلی انصاری از رصد مستمر مدیریت امور اراضی شهرستان اصفهان برای جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی خبر داد و یادآور شد: اراضی با قابلیت کشاورزی در کشور ما محدود هستند و به منظور حفظ امنیت غذایی کشور باید از آنها به خوبی صیانت کنیم، در همین راستا با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز در این اراضی مطابق با قانون  و با قاطعیت و شدت برخورد می شود.

این مقام مسئول همچنین به افرادی که در فکر تغییر کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، هستند. هشدار داد و تصریح نمود: این افراد گمان نکنند مصون هستند، بلکه پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک برنامه زمان بندی شده همه این ساخت و سازها در هر مرحله‌ای از احداث هم که باشند، تخریب خواهند شد.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان اصفهان گفت: با اجرای این حکم قلع و قمع تغییر کاربری های غیر مجاز بیش از ۱۳۰ هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان اصفهان آزاد شدند.

به گزارش موج؛ اجرای تخریب 188 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی اصفهان با حمایت همه جانبه مجمع محترم نمایند گان مجلس شورای اسلامی و دادستان مرکز استان و معاون دادستان آقای توکلی و حضور مؤثر یگان محترم امداد و با حضور و حمایت فرماندهی یگان امداد وفرماندهی و کلانتری بهارستان و همکاران صدیق و پرتلاش واحد حقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان انجام شد.

ساخت و ساز غیر مجاز.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه