English

سید مصطفی علوی خبر داد:

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ویرایش ۲۰۱۸ در شرکت گاز استان اصفهان

مدیر عامل شرکت گازاستان اصفهان از تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ویرایش 2018 در شرکت گاز استان اصفهان خبر داد.

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ویرایش 2018 در شرکت گاز استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی علوی گفت: طی ممیزی انجام شده از سوی شرکت NORD TUV در تیرماه سالجاری، گواهینامه سیستم مدیریت انرژی (ISO50001) تحت ویرایش 2018 برای شرکت گاز استان اصفهان تمدید شد.

وی با اشاره به اهمیت روز افزون مدیریت انرژی در کشور، در این رابطه، افزود: با توجه به محدودیت منابع انرژی فسیلی در کشور، ضروری است تا ضمن برنامه ریزی و بهینه سازی مصرف انرژی در شرکت، حداکثر استفاده ممکن از انرژی های تجدید پذیر صورت پذیرد.

علوی، با بیان اینکه پیامدهای هدر رفت انرژی در کشور موجب خسران اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی می گردد، به رعایت الگوی مصرف تاکید کرد و با توجه به اتخاذ رویکردهای جدید در شرکت، اجرای طرح های بهینه سازی را خواستار شد.

شرکت گاز اصفهان

این مقام مسئول افزود: موضوع بهینه سازی مصرف انرژی علاوه بر الزامات کشوری ابلاغ شده یک مسئولیت اجتماعی است؛با مصرف بهینه  انرژی خصوصاً در سازمان های دولتی،  می توان استمرار توزیع پایدار انرژی در بخش صنعت و خانگی را فراهم ساخت.

مدیر عامل شرکت گازاستان اصفهان ، با اشاره به برنامه ریزی و اجرای طرح های بهینه سازی مصرف انرژی در میان سایر ذینفعان، نظیر؛ ارزیابی تعداد  1425 اداره دولتی، اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه های مشترکین و... گفت: دامنه فعالیت مدیریت انرژی در کل ذینفعان توسعه یافته و به تناسب هر ذینفع هدفگذاری لازم انجام شده لذا ضروریست که برای تحقق این اهداف تمامی بخش های سازمان نقش خود را بخوبی ایفا نمایند.

در ادامه، رییس بهینه سازی مصرف گاز نیز در جلسه افتتاحیه ممیزی با ارائه گزارشی از برخی اقدامات انجام شده در سیستم مدیریت انرژی و رفع عدم انطباق های سیستمی مذکور، آمادگی کامل شرکت گاز استان برای ورود به فرایند ممیزی صدور گواهینامه را اعلام نمود.

پژمان روحی، با اشاره به اینکه سیستم مدیریت انرژی برای اولین بار در سال 1392 در شرکت گاز استان اصفهان مستقر گردید، سیر تحویل سیستم مدیریتی مذکور بر اساس ویرایش 2011 را تشریح نمود  و افزود: بر اساس رویکرد اتخاذ شده در این ممیزی، جدیدترین ویرایش سیستم مدیریت انرژی (ISO 50001 ) مد نظر قرار گرفته است که تغییرات قابل توجه و موثری را نسبت به ویرایش قبلی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی