English

برپایی میز خدمت در حوزه های قضایی هرمزگان

رئیس کل دادگستری و رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدارهای مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به صورت همزمان ، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

برپایی میز خدمت در حوزه های قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان و رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدارهای مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به صورت همزمان ، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، در دیدار با ۴۸ نفر از مراجعین دستگاه قضایی در بندرعباس پای درد دل آن‌ها نشست و دستورات لازم را در خصوص رسیدگی به مطالبات آنها صادر کرد.

همچنین به صورت همزمان با مرکز استان، رؤسا و دادستان‌های ۱۸ حوزه قضایی هرمزگان نیز با برپایی میز خدمت و برگزاری دیدار‌های مردمی در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کردند.

گفتنی است، علاوه بر دیدار آحاد مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی هرمزگان به صورت مستمر و طی ایام مختلف ، در یک روز از هر هفته نیز به صورت ویژه جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور قضایی شهروندان برگزار می‌شود.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می‌توانند با درج مشخصات خود در سامانه نوبت‌دهی الکترونیک به نشانی : dadhrm.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه