English

آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هشت زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت ، امام رئوف ؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هشت زندانی جرایم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

علی صالحی تصریح کرد: بدهی این افراد مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که در نتیجه پیگیری های دستگاه قضایی و ستاد دیه استان با اتخاذ تمهیدات لازم ، زمینه آزادی آنها فراهم شد.

وی همچنین تأکید کرد: خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می سازند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ ستاد دیه استان بتواند به کمک خیرین و نیکوکاران هرمزگانی در جهت جلب و سازماندهی مشارکت‌های مردمی به موفقیت های بیشتری دست یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه