English

تشریح آخرین وضعیت کرونایی در کیش

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام خبر بیست و چهارمین فرد فوت شده به دلیل کرونا گفت: با فوت یک آقای ۴۳ ساله از اتباع خارجی ، با علائم ،تنگی نفس، بی حالی، بدن درد و بستری در بیمارستان آمار فوتی ها در کیش از ابتدا تا کنون به ۲۴ نفر رسید.

تشریح آخرین وضعیت کرونایی در کیش

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان،  محمد رضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اعلام خبر بیست و چهارمین فرد فوت شده به دلیل کرونا گفت: با فوت یک آقای ۴۳ ساله از اتباع خارجی ، با علائم ،تنگی نفس، بی حالی، بدن درد و بستری در بیمارستان آمار فوتی ها در کیش از ابتدا تا کنون به ۲۴ نفر رسید.

رضانیابا توجه به شیوع بالای ویروس و تعداد زیاد موارد مثبت کرونا در هفته های گذشته گفت:فوتی هیچ بیماری زمینه ای نداشته و فرد فوت شده در بیمارستان بستری و متاسفانه علی رغم همه تلاش‌های انجام شده فوت شدند.

سخنگوی شورای سلامت کیش افزود : این بیماری در حال حاضر بیشتر افراد جوان را درگیر می‌کند لذا رعایت پروتکلها اولین و موثرترین راه برای پیشگیری از این بیماری است.

رضانیا با تاکید بر اینکه باید بپذیریم در این شرایط هر بیماری با علائم مشابه باید فرض را بر کرونا گذاشت و این بیماری پیر و جوان نمیشناسدافزود: در صورت بروز علائم فرد سریعا خود را قرنطینه کرده و با پزشک مشورت کند.

وی همچنین از مردم در خواست کرد از برپایی دورهمی، تجمع، ترددغیرضروری در سطح شهر و خروج بدون ماسک از منزل خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه