English

نظارت۵۰ درصد از ناظران بهداشتی بر حوزه‌های کنکور

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد عن.ان کرد: بازرسان اداره سلامت، ضمن کنترل مسائل بهداشتی از زمان ورود تا خروج عوامل اجرایی، مراقبان و داوطلبان، شرایط قرنطینه‌ای داوطلبان مشکوک و مثبت را رصد می‌کنند.

نظارت۵۰ درصد از ناظران بهداشتی بر حوزه‌های کنکور

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد:۵۰ درصد از ناظران بهداشتی بر حوزه‌های برپایی کنکور درنظارت ۵۰۰ ناظر در مشهد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کنکور مشهد و بقیه در سایر شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نظارت دارند.

حسنی همچنین افزود: برای نظارت بیشتر و بهتر در خصوص رعایت دستورالعمل‌‎های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون سراسری و کنکور‌های کاردانی، ارشد، دکتری و پی. اچ. دی جلسه ویژه‌ای در استانداری خراسان رضوی برگزار شد و تعداد حوزه‌های مشهد و شهرستان‌های استان مشخص شدند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در محل‌های برگزاری آزمون‌ها بررسی‌ها را طبق چک لیست‌ها انجام می‌دهند و موارد بدون تاییدیه لازم، اجازه برگزاری آزمون را ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی محل‌های برگزاری آزمون از ۴۸ساعت قبل از آغاز این فرآیند به حالت قرنطینه درآمده و تا آن زمان هیچ فعالیتی در این مکان‌ها صورت نمی‌پذیرد و طبق برنامه اعلامی تمامی آزمون‌ها در فاصله زمانی نهم تا پانزدهم تیر ماه برگزار می‌شود.

حسنی در خاتمه خاطر نشان کردو گفت: بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن کنترل مسائل بهداشتی از زمان ورود تا خروج عوامل اجرایی، مراقبان و داوطلبان، شرایط قرنطینه‌ای داوطلبان مشکوک و مثبت را رصد می‌کنند تا این گونه افراد در مکانی مجزا از سایر داوطلبان مستقر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه