English

فهیمه امیری اعلام کرد:

نظارت ۲۲ آزمایشگاه میکروبی و ۵ آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب اصفهان

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب آبفای استان اصفهان از نظارت 22 آزمایشگاه میکروبی و 5 آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب اصفهان خبر داد.

نظارت 22 آزمایشگاه میکروبی و 5 آزمایشگاه شیمیایی بر سلامت و کیفیت آب شرب اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فهیمه امیری در نشست هم اندیشی کنترل و نظارت بر سلامت آب شرب اصفهان ضمن تاکید بر لزوم کار شبانه روزی همکاران در شرایط بحران گفت: هرگونه شکایت مشترکین از کیفیت آب به صورت تک به تک و حضوری بررسی می شود.

وی با اشاره به این که عمده آب شرب مورد نیاز شهرها و روستاهای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ از آب تصفیه خانه بابا شیخعلی تامین می شود، افزود: در شرایط کم آبی و ساعات اوج مصرف تعدادی از چاه ها با هماهنگی واحد کنترل کیفی وارد مدار می شوند.

امیری گفت: به همین دلیل ممکن است مردم تغییری در مزه آب احساس کنند اما به لحاظ کیفیت و سلامت آب شرب از هر لحاظ مطمئن باشند زیرا سلامت شهروندان خط قرمز شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.

وی افزود: در صورتی که آب چاه در روستایی کیفیت مناسب نداشته باشد به طور قطع برای شرب استفاده نمی شود و آب مورد نیاز این گونه روستاها به وسیله تانکرهای سیار تامین می شود.

مدیر مرکز پایش و نظارت برکیفیت آب و فاضلاب آبفای استان اصفهان کلر سنجی روزانه را از وظایف اصلی آزمایشگاه ها دانست و بر شست و شوی مداوم مخزن های آب و سرویس و نگهداری دستگاه ها و تجهیزات آزمایشگاه ها تاکید کرد.

شایان ذکر است؛ 22 آزمایشگاه میکروبی و پنج آزمایشگاه شیمیایی در سطح استان، کار سنجش سلامت و کیفیت آب را در تمام شهرها و روستاهای تحت پوشش برعهده دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه