English

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت:

شستشوی۶۳۰ هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان از شستشوی بیش از 630 هزارمترمکعب از مخازن آب در شهرها و روستاها در سطح استان اصفهان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

شستشوی630 هزار متر مکعب مخازن آب در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فهمیه امیری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستای سطح کمی و کیفی آب شرب در شهرها و روستاهای استان بیش از 683 باب مخزن آب مورد گندزدایی و شستشو قرار گرفت.

وی با اشاره به فرایند گندزدایی آب شرب اعلام کرد: با یکپارچه سازی شرکت های آبفا شهری و روستایی 12 سامانه گندزادیی کلر زن گازی از مدار خارج شد و به منظور فرایند گندزادیی سریعتر و دقیق تر سامانه الکترولیز نمک طعام و محلولی جایگزین سامانه کلر زن گازی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت آبفا استان اصفهان با به روز کردن تجهیزات آزمایشگاهی و نیز بهره مندی از دانش روز دنیا درصدد تامین و توزیع آب شرب و سالم و بهداشتی به مردم در سطح شهر و روستا در سطح استان دارد وتا کنون در این راستا موفق عمل نموده است.

مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب  شرکت آبفا استان اصفهان اظهار داشت: کیفیت و سلامت  آب شرب در استان به صورت مستمر از سوی نهادهای نظارتی و ذی صلاح مورد ارزیابی قرار می گیرد و با تایید این نهادها آب شرب میان مردم توزیع می شود بر این اساس مردم از سلامت و کیفیت آب شرب در هر برهه از زمان اطمینان کامل داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی