English

با حضور مسئولان:

آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نوشهر

با حضور مسئولان شهرستانی، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا شهرستان نوشهر در سالن ورزشی سپاه این شهرستان ایجاد شد و آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر رحیم سیدپور در آغاز بکار این مرکز اظهار داشت: با همدلی و همراهی دوستداران حوزه سلامت و خیرین چنین مجموعه ای جهت خدمت رسانی به شهروندان تجهیز و آماده بکار شده است.

وی ادامه داد: در شرایط بحران و هجوم کرونا و نگرانی های مردم با مشکلات فضا و فیزیکی روبرو بودیم که در این رابطه امام جمعه شهرستان صمیمانه پیگیر بودند که جای تقدیر و تشکر از ایشان دارد و همچنین سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان چنین فضایی را در اختیار حوزه سلامت قرار دادند و با همراهی و کمک خیرین منطقه هم امکانات آن تجهیز شد. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه در این مرکز 5 تیم جهت واکسیناسیون شهروندان مستقر هستند، تصریح کرد: خدمات واکسیناسیون از اوایل فروردین آغاز شد و تاکنون بالغ بر 11 هزار و 200 تن از مردم نوشهر دوز اول واکسن کرونا و از این تعداد  2 هزار و 800 نفر  2 دوز واکسن کرونا را دریافت کردند و مابقی هم توسط 14 مرکز بهداشتی و درمانی حال اجرا است.  

وی گفت: کرونا با همه مشکلات و پیامدهایش، اما با خود همت جمعی خیرین و همراهانی را در بر داشت که برای حفظ و اهمیت سلامت مردم همیشه پای کار بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه