English

پلیس به کمک شبکه بهداشت و درمان می آید

پلیس راه البرز به خاطر حفظ سلامت مردم با کنترل محورهای شریانی استان البرز و به حداقل رساندن تردد مردم از این محور ها مخصوصاً کرج -چالوس تلاش می کند.

پلیس به کمک شبکه بهداشت و درمان می آید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رئیس پلیس راه البرز گفت: البرز استانی بین راهی و مسیر تردد بیش از ۱۴ استان کشور است به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب و شیوع ویروس کرونا قرار دارد و پلیس نه به خاطر مسائل ترافیکی، بلکه به خاطر حفظ سلامت مردم ناچار است در برخی از روزهای پیش رو محور کرج- چالوس را مسدود کند.

سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا پلیس به کمک شبکه بهداشت و درمان آمده تا بتواند میزان تردد مردم از محورهای شریانی استان از جمله کرج – چالوس را به حداقل برساند.

وی ادامه داد: بر این اساس شاهد بودیم دیروز جمعه (۱۶ اسفند)، جاده چالوس مسدود و اجازه تردد هیچ وسیله نقلیه ای به سمت شهرهای شمالی کشور از این محور داده نمی شد.

وی توضیح داد: امروز شنبه (۱۷ اسفند) این محور باز است ولی با همکاری مردم شاهد کمترین تردد در این مسیر هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

سرهنگ گودرزی اضافه کرد: البرز استانی بین راهی و مسیر تردد بیش از ۱۴ استان کشور است به همین دلیل بیشتر در معرض آسیب و شیوع ویروس کرونا قرار دارد و پلیس نه به خاطر مسائل ترافیکی، بلکه به خاطر حفظ سلامت مردم ناچار است در برخی از روزهای پیش رو محور کرج- چالوس را مسدود کند.

این مسئول تاکید کرد: از مردم درخواست می شود در روزهایی که این محور مسدود است، اصراری به تردد از این مسیر نداشته باشند چون در این شرایط بهترین کار این است که در خانه بمانند و حداقل تماس را با یکدیگر داشته باشند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: بدون شک هرچقدر میزان تردد مردم از شهری به شهری دیگر بیشتر باشد، احتمال شیوع بیماری به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

وی افزود: در شرایط فعلی همه باید دست به دست هم بدهیم و با خودمراقبتی بتوانیم ویروس کرونا را شکست دهیم و با سلامت به روزهای خوب گذشته بازگردیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه