English

محمد علی طالبی؛

ضرورت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی برای پیشگیری از زمین خواری

استاندار یزد گفت: اجرای طرح کاداستر اراضی ملی در پیشگیری از زمین خواری و مسائل و مشکلات پیرامون آن، ساماندهی بسیاری از طرح ها و برنامه های دولت و اجرای طرح های بخش خصوصی بسیار موثر است.

ضرورت اجرای طرح کاداستر اراضی ملی برای پیشگیری از زمین خواری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نخستین مراسم جشن انفال و صدور اسناد کاداستر اراضی ملی که در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد، با بیان اینکه براساس گزارش های موجود، استان یزد یکی از استان های برتر کشور در اجرای طرح ملی کاداستر است، اظهارداشت: از زحمات مجموعه ثبت اسناد و املاک استان در اجرای طرح کاداستر و همکاری و پیشقدمی سایر دستگاه های استان جهت اجرای این طرح و قرار دادن استان یزد در صدر کشور، تشکر و قدردانی میکنم.

وی در ادامه به ضرورت اجرای طرح کاداستر اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح در پیشگیری از زمین خواری و مسائل و مشکلات پیرامون آن، ساماندهی بسیاری از طرح ها و برنامه های دولت و اجرای طرح های بخش خصوصی بسیار موثر است.

استاندار یزد با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر، بانک اطلاعاتی قوی از اراضی را در اختیار ما قرار می دهد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای چنین طرح هایی و اجرای بانک های اطلاعاتی دیگری که می تواند به ساماندهی بهتر امور کمک کند، بتوانیم مسائل و موضوعات مختلف مرتبط با کار مردم را بهتر از گذشته پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه