English

روح‌اله اکبری:

اقتصاد استان اردبیل را می توان از محل گردشگری اداره کرد

مدیرکل امور استان‌های دیوان محاسبات کشور گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود در اردبیل در حوزه گردشگری، اقتصاد استان را می‌توان از محل گردشگری اداره کرد.

اقتصاد استان اردبیل را می توان از محل گردشگری اداره کرد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، روح‌اله اکبری، مدیرکل امور استان ‌های دیوان محاسبات کشور در جلسه با مدیرکل و مسئولان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به شاخصه‌های خاص گردشگری و میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان اردبیل، این منطقه از استان‌های هدف گردشگری کشور است.

وی افزود: با وجود ظرفیت‌های موجود در اردبیل در حوزه گردشگری، اقتصاد استان را می‌توان از محل گردشگری اداره کرد.

مدیرکل امور استان ‌های دیوان محاسبات کشور گفت: این دستگاه باید به عنوان نمونه موفق دستگاه اجرایی به سایر دستگاه‌ها معرفی شود چرا که اقدامات گسترده‌ای در سطح استان توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل انجام شده است.

نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این نشست با اشاره به علمکرد این اداره‌کل در سه سال گذشته بیان کرد: در این مدت اقدامات مهمی در تمام حوزه‌های فعالیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی از شمال تا جنوب استان انجام شده است.

وی اردبیل را یک موهبت الهی برای ایران اسلامی دانست و گفت: یکپارچگی ایران اسلامی مرهون اردبیل و خاندان شیخ صفی‌الدین اردبیلی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه