English

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرستان قوچان

فرماندار شهرستان قوچان گفت: آمار مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات، ۵۸ درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان به پای صندوق‌های اخذ رأی رفتند.

اعلام نتایج نهایی آراء شورای اسلامی شهرستان قوچان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان قوچان اعلام کرد: با پایان یافتن شمارش آرای نامزد‌های شورای اسلامی در قوچان اسلامی شهر مجید معتمدی با ۳۶۳۵ رأی، فاطمه شوشتری با ۳۵۷۳ رأی، عفت موسوی نژاد با ۳۵۵۶ رأی، علیرضا فخرآبادی با ۳۵۴۷ رأی، محمدحسین شریعت نژاد با ۳۳۳۶ رأی و محمدمهدی علیزاده با ۳۲۰۸ رأی به ششمین دوره شورای اسلامی شهر قوچان راه یافتند.

امین رضا مرآتی در ادامه این خبر افزود: در شهر کهنه قوچان هم (عتیق) سید مرتضی صادقیان با ۸۲۶، مجتبی دلگرم با ۵۲۹، اکرم حیدری با ۳۷۹ رأی، میثم مهمان‌دوست با ۳۴۷ رأی و علی قربانی جهان با ۳۳۶ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.

فرماندار قوچان همچنین با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر مرزی باجگیران نیز گفت: عباسعلی جعفر نژاد با ۱۶۸ رای، ماهره آرمین با ۱۶۳ رأی، بهمن همراهی با ۱۵۳ رأی، امیرحسین محمد زاده با ۱۵۲ رأی و محمدعلی سرداریان با ۱۴۲ با رای مردم به عضویت ششمین دوره انتخابان شورا‌های اسلامی شهر باجگیران در آمدند.

مرآتی در خاتمه درباره آمار مشارکت شهرستان قوچان در انتخابات اظهار کرد: ۵۸ درصد واجدان شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان به پای صندوق‌های اخذ رأی رفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه