English

سارا فلاحی:

حضور باشکوه مردم در انتخابات خون تازه ای در رگ های نظام جمهوری اسلامی جاری کرد

نماینده حوزه شمالی مردم استان ایلام گفت: حضور باشکوه و مشارکت حداکثری شما مردم با بصیرت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، خون تازه‌ای در رگ های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر حیات و تجدید قوای جبهه مقاومتی بود که مرزهایش از سفره‌ها و معیشت مردم آغاز می‌شود و تا فراسوی مرزهای دفاع از مظلومین جهان گسترش می یابد.

حضور باشکوه مردم در انتخابات خون تازه ای در رگ های نظام جمهوری اسلامی جاری کرد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سارا فلاحی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود:لبیک شما مردم ایران اسلامی به ندای رهبر معظم انقلاب و نه بزرگ به جبهه استکبار و نفاق، برگ زرین دیگری از تاریخ حیات انقلاب اسلامی را ورق زد.

وی اظهار داشت:اینجانب ضمن تبریک به منتخب مردم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی که اعتماد مردم را به عنوان مهم‌ترین سرمایه اجتماعی به دست آورد، امیدوارم ایشان به عنوان یک رئیس جمهور انقلابی بتواند حافظ قانون اساسی، میراث شهیدان و ایثارگران وطن باشد و در سایه رهبری امام جامعه، در مسیر اقتدار ملی و عزت اسلامی حرکت کند و رویکرد جهادی سردار بزرگ ایران و جهان اسلام شهید قاسم سلیمانی در مدیریت مطالبات مردم را احیا کند.

فلاحی اظهار داشت:اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام به همه منتخبین شوراهای شهر و روستا نیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم با سلامت نفس و پاکدستی، حافظ اعتماد مردم و بیت‌المال باشند و تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها به کار بگیرند.

همچنین دیگر نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور حماسی مردم در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر نموده و به رئیس جمهور منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستا تبریک گفت و افزود:حضور شورانگیز، عزتمند و سراسر غرورآفرین ملت آگاه و متمدن ایران اسلامی در انتخابات 1400 نشان از وجود درک بالا و بینش عمیق مردم سرافراز نسبت به شرایط و موقعیت کنونی کشور را می دهد.

علی اکبر بسطامی با اشاره به اینکه خداوند متعال را به خاطر وجود این ملت که با هوشمندی و دوراندیشی بازهم به ندای رهبر فرزانه لبیک گفتند، سپاسگزاریم،اظهار داشت:بی تردید؛ مردم با بصیرت ایران، علیرغم تحمل همه مشکلات اقتصادی و همچنین با وجود تمام تبلیغات سوء و تلاش دشمنان برای دلسرد نمودن آنان برای عدم حضور در پای صندوق های رای، بار دیگر در دفاع از جمهوریت و پشتیبانی از نظام مردم سالار دینی، به صحنه آمدند و با شرکت بالا در انتخابات، تجلی‌بخش وحدت ملی در مقطع حساس کنونی شدند.

وی تصریح کرد:اینجانب ضمن تبریک و شادباش پیروزی شکوهمند مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انتخاب آیت الله سیدابراهیم رئیسی به عنوان کاندیدای اصلاح و سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، بیش از پیش به آینده روشن و پرفروغ ایران مقتدر و آباد،  امید بسته ایم.

نماینده حوزه شمالی استان با بیان اینکه انتظار داریم دولت محرومان،  بسط عدالت در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به منصه ظهور رساند،خاطرنشان کرد:امید داریم اعضای شوراها به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان های محلی، نقش تاثیرگذار خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف ساکن در شهرها و روستاها، توسعه و تقویت مدیریت شهری و ارتقاء شهروند محوری را به نحو مطلوب به مرحله اجرا رسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه