English

فرماندار اسکو خبر داد:

مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان اسکو در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندار شهرستان اسکو از ️مشارکت ۶۵ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان اسکو در انتخابات ۱۴۰۰

بابک رضی منش در گفتگو با خبرنگار موج آذربایجان شرقی با اعلام نتایج انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: از مجموع ۱۱۰ هزار و ۷۸۵ واجد شرایط رای در این شهرستان، کل آراء اخذ شده ۷۱ هزار و ۱۷۵ نفر است که نشانگر مشارکت ۶۵ درصدی مردم شهرستان اسکو در این دوره از انتخابات است.

وی ادامه داد: براساس صورت جلسات دریافتی از هیات اجرایی بخش ها و شعب ثبت نام اخذ رای شهرهای اسکو، سهند، ایلخچی و بخش مرکزی و ایلخچی به ترتیب سید ابراهیم رئیسی ۳۷ هزار و ۱۷۴ رای، محسن رضائی ۹ هزار و ۶۳۹ رای، عبدالناصر همتی با ۸ هزار و ۱۳۵ رای و سیدامیر قاضی‌زاده هاشمی ۲ هزار و ۸۶۹ رای  کسب کرده‌اند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اسکو ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «علی داننده اسکویی» با یک هزار و ۲۷۸ رای، «جواد عزتی» با یک هزار و ۱۶۰ رای، «حمید راحلی» با یک هزار و سه رای و «فاطمه مظفری» با ۹۸۷ رای، «داوند الوند نژاد» با ۹۴۹ رای، حائزان اکثریت آرا شدند.

وی همچنین در خصوص نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ایلخچی، گفت: در این دوره از انتخابات شورای شهر، «علی صدیقی» با ۱۲۹۲ رای، «فرج قلی پور» با ۱۰۹۲ رای، «مقصود تربتی» با ۹۷۹ رای، «خیام پرتوی» با ۹۴۳ رای و « قاسم مدادی» با ۸۹۶ رای به ترتیب بیشتری آرا را به خود اختصاص دادند.

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به نتایج انتخابات شورای شهر در سهند، خاطرنشان کرد: « علی اصغر علی زاده» با پنج هزار و ۶۰۸ رای، «مرتضی صالحی محمد صالحلو» با پنج هزار و ۴۰۲ رای، «وحیده آذرنیا» با پنج هزار و ۳۹۳ رای، «محمدرضا رستم زاده» با پنج هزار و ۱۲۰ رای، «مهدی ناصریان» چهار هزار و ۶۸۶ رای، «نازیلا عزیزی نهند» با سه هزار و ۸۳۱ رای و «عطاءالله سرائی» با دو هزار و ۵۷۵ به ترتیب بیشترین آرا این شهر را به خود اختصاص دادند.

رضی منش یادآور شد: به استناد ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامى کشور و ماده ۷۰ آیین نامه اجرایى انتخابات شوراهای اسلامى شهر و روستا، از تاریخ انتشار آگهى به مدت دو روز هیأت اجرایى در محل فرمانداری آماده قبول شکایات انتخاباتى مى باشد.

وی گفت: شکایاتى قابل رسیدگى خواهد بود که مشخصات شاکى یا شاکیان شامل نام ونام خانوادگى، نام پدر، نشانى محل کار یا سکونت و امضای شاکى یا شاکیان را داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه