English

علی رئوفی در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح کرد؛

اعلام اسامی راه یافتگان به پارلمان شهری بندرعباس در ساعت ۱۵ امروز

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: شمارش آرا به اتمام نرسیده است و احتمالا در ساعات 15 بعد از ظهر امروز نتایج انتخابات شورای شهر بندرعباس اعلام خواهد شد.

اعلام اسامی راه یافتگان به پارلمان شهری بندرعباس در ساعت 15 امروز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج، در خصوص زمان اعلام نتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس، اذعان داشت: همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان نتایج انتخابات را به سمع و نظر شهروندان برسانند.

وی تشریح کرد: هنوز شمارش آرا به اتمام نرسیده است و احتمالا در ساعات 15 بعد از ظهر امروز (29 خردادماه) نتایج ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس اعلام خواهد شد.

 رئوفی دلایل  تاخیر در اعلام نتایج را اینگونه بیان کرد: متاسفانه انتخابات در بندرعباس با یک ساعت و نیم تاخیر شروع شد که خود این مسئله علتی شد بر به طول انجامیدن شمارش آرا.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان افزود: از سوی دیگر از آنجایی که قرار بود در این دوره انتخابات بصورت کاملا مکانیزه برگزار شود پیش بینی برای زمان اعلام نتایج بر این اساس بود اما از مجموع 198 شعبه اخذ رای در شهرستان، در 22  شعبه برخی از دستگا ها با مشکل مواجه شدند و انتخابات به صورت نیمه مکانیزه انجام گرفت.

وی با بیان اینکه باز شماری آرا در یکی از شعب هنوز به اتمام نرسیده است، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به شرایط پیش آمده و اپیدمی کرونا و همچنین تلاش های رسانه‌ های معاند و دشمنان نظام مبارک جمهوری اسلامی برای کاهش مشارکت مردم، استقبال شهروندان هرمزگانی در این دوره از انتخابات قابل تقدیر بود.

به گزارش موج؛ از ساعت 10 صبح امروز آمارهای غیر رسمی لیست 11 نفره ای از اعضای شورای شهر بندرعباس در ششمین دوره برپایی این پارلمان را عنوان می کند که صحت این اسامی از سوی هیچ کدام از مراجع رسمی تایید نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه