English

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۸ هزار نیروی انتظامی در آماده باش کامل تأمین امنیت انتخابات در کرمانشاه بودند

سردار علی اکبر جاویدان گفت: با توجه به اهمیت حفظ امنیت فضای انتخابات در استان کرمانشاه ۶ هزار نیروی انتظامی وظیفه رصد و ۲ هزار نیرو نیز در آماده باش قرار داشتند.

۸ هزار نیروی انتظامی در آماده باش کامل تأمین امنیت انتخابات در کرمانشاه بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به امنیت مطلوب در تمام شعب اخذ رای، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد امنیتی نداشته‌ایم.

سردار علی اکبر جاویدان با حضور در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت:‌ به همین منظور تمام نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان کرمانشاه با هوشیاری تمام، هرگونه احتمال تهدید امنیتی و شیطنت معاندین را در نطفه خفه کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آماده باش ۶ هزار نیروی نظامی و انتظامی در استان کرمانشاه به منظور تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: با همکاری و تعامل خوب دستگاه های قضایی، نظامی و انتظامی و همکاری خوب سپاه و بسیج همه چیز در شعب تحت کنترل است و در حال حاضر نیز همچنان روند برگزاری انتخابات زیر سایه امنیت مطلوب در حال انجام است.

وی خاطرنشان ساخت: علاوه بر شش هزار نیرو، دو هزار نیروی دیگر هم برای موارد اضطراری در حالت آماده باش قرار داشتند که در موارد ضرورت بکارگیری شوند که خوشبختانه تاکنون ضرورتی حادث نشده است.

جاویدان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات امسال گفت:‌ تا این لحظه مشارکت با وجود بیماری کرونا و در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند قابل قبول است و جای تقدیر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه