English

حسین بیات:

آیت الله رئیسی در زمینه مبارزه با فساد فعالیت‌های مثمر ثمری داشت

رئیس ستاد مردمی ثمر گفت: در طول ریاست آیت الله رئیسی در قوه قضاییه شاهد تغییرات زیربنایی در این قوه بودیم و ایشان در زمینه مبارزه با فساد فعالیت‌های مثمر ثمری داشتند.

آیت الله رئیسی در زمینه مبارزه با فساد فعالیت‌های مثمر ثمری داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین بیات در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات رئیسی در زمینه مبارزه با فساد بیان داشت: آیت الله رئیسی از نظر ستاد مردمی ثمر (سمر) به عنوان کاندیدای اصلح نسبت به بقیه کاندیداها شناخته‌ شدند.

وی با اشاره  به فعالیت ستاد سمر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ستاد سمر با اعتقاد بر این موضوع که مردم فقط با خواست خود می‌توانند سرنوشت کشور را رقم بزنند از ۴ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس ستاد مردمی ثمر در استان اصفهان با بیان اینکه بنده یک آدم سیاسی نیستم، گفت: من  به عنوان یک فعال اقتصادی وارد میدان شده‌ام تا همه همفکرانم در حوزه‌های صنعت، اقتصاد و دانشگاه را به حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنم.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات در کشور مربوط به زیرساخت هاست  و برای حل آن نیاز به یک همگرایی در سه قوه در کشور داریم که برای رسیدن به این هدف با در نظر گرفتن شاخص‌هایی نظیر حسن سابقه و شجاعت می‌توان به آیت‌الله رئیسی تکیه کرد.

بیات با بیان اینکه ریشه بیشتر مشکلات در کشور اقتصادی است، اظهار داشت:برای حل مشکلات باید مطالبه‌گری صحیح را یاد بگیریم و به اقیانوس اقتصاد وصل شویم تا به آرامش برسیم.

رئیس ستاد مردمی ثمر در استان اصفهان، حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و محیط زیست را از اولویت‌های دولت جدید برشمرد و گفت: برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از ظرفیت بالقوه صنایع دستی و گردشگری می توان استفاده کرد.

وی با اشاره به وزارت گردشگری و صنایع دستی در کشور افزود: با همین وزارتخانه تا ۵۰ درصد مشکلات اشتغال کشور را می توان حل کرد و این در حالی است که این وزارتخانه برای ما هزینه‌بر است.

این مقام مسئول توضیح داد: در سال گذشته کل صادرات صنایع دستی در کشور 300 میلیون دلار بود که از این مبلغ، ۹۹ میلیون دلار آن چمدانی بوده است، یعنی مسافران به عنوان سوغات با چمدان خود از کشور خارج کرده‌اند.

بیات در خصوص حوزه صنایع دستی نیز عنوان کرد: اگر در حوزه صنایع دستی، سیاست در خدمت اقتصاد باشد وزارت خارجه باید برای ایجاد نمایشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری بازاریابی و فعالین این حوزه را حمایت کند و البته این به معنای دخالت دولت نیست و دولت نباید خود نمایشگاه گردشگری ایجاد کند‌.

رئیس ستاد مردمی ثمر استان اصفهان با بیان اینکه دولت باید توسط بخش خصوصی زمینه عرضه صنایع دستی را فراهم کند، افزود: دولت باید فرهنگ صلح و دوستی را در جهت جذب گردشگر ارائه کند که با این اتفاق بخشی از صنایع مانند نساجی به چرخه تولید باز می‌گردند.

وی با اشاره باینکه رونق اقتصادی دکور داخلی است، گفت: در این راستا فوندانسیون اقتصاد کشور آشتی با دنیا، مبارزه با ایران هراسی، بهبود روابط خارجی و شفاف‌سازی و ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی است.

این مقام مسئول بیان داشت: ویژگی یک رئیس جمهور خوب علاوه بر توانایی‌های فردی، همگرایی و پشتوانه قوی، پاکدستی خود و اطرافیانش است.

این فعال اقتصادی تصریح کرد: حجت الاسلام رئیسی به عنوان یک کاندیدای مستقل با عملکرد مشخص و شفاف با شجاعت و شهامت وارد میدان شده است.

رئیس ستاد مردمی ثمر استان اصفهان گفت: یک رئیس جمهور زمانی موفق می‌شود که بداند برای فکر کردن و تکمیل دانسته‌هایش به مشاورانی نیاز دارد و برای اجرای آن دانسته‌ها نیاز به بازوی اجرایی یعنی بخش خصوصی دارد که با توجه به شاخص‌های گفته شده از نظر من آیت‌الله رئیسی فردی اصلح هستند.

ستاد انتخابات رئیسی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه