English

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

۱۸۷۱ شعبه اخذ رای در لرستان فعال است

رئیس ستاد انتخابات لرستان، از فعالیت 1871 شعبه اخذ رای در لرستان خبر داد و گفت: این تعداد شعبه، تا پایان مدت زمان قانونی انتخابات 1400، وظیفه اخذ آرای مراجعین را بر عهده دارند.

1871 شعبه اخذ رای در لرستان فعال است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان، گفت: از صبح امروز،  1871 شعبه اخذ رای در لرستان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که این خدمت رسانی، تا پایان وقت قانونی انتخابات ادامه دارد.

417 صندوق اخذ رای در شهرستان خرم‌آباد فعال است

رئیس ستاد انتخابات لرستان، تصریح کرد: در شهرستان خرم‌آباد نیز 417 صندوق اخذ رای تدارک دیده شده که عوامل اجرایی و نظارتی وظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: همچنین، 2 صندوق سیار نیز جهت اخذ آرای بیماران کرونایی خرم‌آباد در نظر گرفته شده که یک صندوق در جنوب شهر و صندوق دیگر در شمال شهر فعالیت دارند و آرای مبتلایان بستری در مراکز درمانی را اخذ کرده و می‌کنند.

ثمینی، افزود: در هر یک از شهرستان‌های استان نیز این تمهید اندیشیده شده تا یک صندوق سیار، آرای مبتلایان به کرونا که توان رای دهی دارند را اخذ کنند.

تاکنون مشکل جدی از شعب اخذ رای گزارش نشده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، گفت: خوشبختانه روند برگزاری سالم انتخابات در لرستان در جریان است و تا این لحظه، هیچ مشکل جدی در شعب اخذ رای گزارش نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه