English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

خدمات رسانه‌ای مدیر و خبرنگاران خبرگزاری موج لرستان قابل تقدیر است

معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات لرستان در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری موج لرستان، گفت: خدمات رسانه‌ای شما، قابل تقدیر است.

خدمات رسانه‌ای مدیر و خبرنگاران خبرگزاری موج لرستان قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمود ثمینی ضمن حضور در دفتر این رسانه، گفت: خدمات رسانه‌ای مدیر و خبرنگاران خبرگزاری موج لرستان قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان که در راس هیاتی در دفتر خبرگزاری موج لرستان حضور یافته بود، تاکید کرد: بنده خبرهای این رسانه تاثیرگذار را همواره رصد می کنم. لذا، نگاه این مجموعه خبری را نگاهی توسعه ای می دانم که نشان از دقت نظر این رسانه به توسعه لرستان دارد.

پیگیری مطالبات مردم و مسوولین، از ویژگی‌های خبرگزاری موج لرستان است

رئیس ستاد انتخابات لرستان، تصریح کرد: پیگیری مطالبات مردم، سرعت و صداقت در انتشار خبر و شناخت از نقاط قوت و ضعف استان، از جمله ویژگی های بارز آقای امین ساکی و همکاران ایشان در خبرگزاری موج لرستان است که از این بابت نیز تقدیر و تشکر می کنم.

مردم لرستان مالک این سرزمین زر خیز و پرظرفیت هستند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان در ادامه، به نقش رسانه های لرستان در آگاهی بخشی عمومی اشاره کرد، و افزود: همانگونه که مردم لرستان، مالک وجب به وجب این خاک زر خیز هستند، لکن نقش رسانه ها در آگاهی بخشی عمومی نیز نقشی بی بدیل و اثرگذار است که باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه معتقدیم رسانه ها، حلقه وصل مردم و مسوولین هستند.

در سند توسعه لرستان، نقش رسانه ها دیده شده است

وی، ادامه داد: ما در سند توسعه لرستان، نقش رسانه ها را به خوبی دیده ایم و تردید نداریم که باید از این ظرفیت مهم، در راستای توسعه استان استفاده شود که انشاالله در ادامه مسیر نیز، از همه ظرفیت های موجود بهره مند خواهیم شد.

انتخاب مردم، نتیجه نهایی انتخابات مجلس در لرستان خواهد بود

ثمینی، خاطرنشان کرد: انتخابات، متعلق به مردم است و این مردم هستند که باید سرنوشت کشور را با انتخاب خود رقم بزنند. خوشبختانه با تاکید استاندار محترم و برنامه ریزی های صورت گرفته، انشاالله در ماه اسفند و در استان لرستان؛ انتخاباتی پرشور، سالم، شفاف و بی طرفانه برگزار خواهیم کرد تا مردم، نتیجه انتخاب خود را هرآنچه که هست ببینند.

راه اندازی رادیو موج لرستان را به فال نیک می‌گیریم

معاون استاندار لرستان، گفت: راه اندازی رادیو موج، رادیو صدر اخبار و رادیو شاپورخواست، اقدام شایسته ای است که از سوی خبرگزاری موج لرستان برنامه ریزی شده تا در ایام انتخابات، اخبار این رویداد مهم را پوشش دهد، لذا ما در ستاد انتخابات لرستان از مهم استقبال کرده و در خصوص همراهی خواهیم کرد.

معاون استاندار لرستان در خبرگزاری  موج لرستان

دکتر محمود ثمینی مدیری است که به وعده‌ها، عمل می‌کند

در ادامه این دیدار، امین ساکی مدیر خبرگزاری موج لرستان نیز در سخنانی، ضمن تقدیر از حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و هیات همراه، خطاب محمود ثمینی، گفت: شما از لحظه انتصاب و ورود به استان، حرف ها و شعارهای زیبا و قابل تاملی بیان کردید، لکن، آنچه موجبات خرسندی است اینکه، از روز نخست تاکنون هرچه گفتید را عمل کردید هرآنچه در برنامه ریزی ها تاکید کردید را اجرایی نمودید، علی ایحال این شیوه مدیریت شما، حرفه‌ای، صادقانه و عملیاتی است و انشاالله در توسعه لرستان تاثیرگذار خواهد بود.

حمایت محمود ثمینی از خبرنگاران لرستان، قابل لمس است

مدیر خبرگزاری موج لرستان، تصریح کرد: حمایت شخص جنابعالی و مجموعه استانداری لرستان از اصحاب رسانه و خبرنگاران، زبانزد اکثریت جامعه رسانه ای استان است اما این حمایت اگرچه موثر، اما کافی نیست، لذا همین سرکشی از دفاتر اصحاب رسانه، فال نیکی است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

از پیشنهاد تامین مسکن خبرنگاران تا پیشنهاد مکانی برای تجمیع دفاتر خبری

ساکی، تاکید کرد: حل مشکل مسکن خبرنگاران لرستان یکی از مسائلی است که ما در خانه مطبوعات پیگیری کردیم و امیدوارم روند پیگیری موضوع ادامه پیدا کند، اما پیشنهاد من به شما به عنوان رئیس شورای اطلاع رسانی استان این است که آموزش و پرورش، یکی از مدارس شهر خرم آباد که بلااستفاده بوده و کاربری آموزشی ندارد را «با حفظ مالکیت آموزش و پرورش»، در اختیار مدیران رسانه لرستان قرار دهد تا به دفتر رسانه تغییر کاربری دهیم. بی شک این اقدام در تجمیع رسانه ها و تامل بیش از پیش اصحاب رسانه با یکدیگر تاثرگذار است.

خبرگزاری موج به توسعه لرستان می‌اندیشد

مدیر خبرگزاری موج لرستان، گفت: این رسانه و سایر رسانه های تحت مدیریت، تنها به توسعه لرستان می اندیشد و از هرگونه همکاری صادقانه با نظام و مجموعه دولت، در راستای تامین منافع مردم، دریغ نخواهد کرد.

 

محمود ثمینی امین ساکی

پایان یک دیدار خوب، آغاز یک همکاری صمیمانه

گفتنی است در این دیدار، به پاس قدردانی از حمایت های محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان و رئیس شورای اطلاع رسانی لرستان، نشان خبرنگار افتخاری خبرگزاری موج به وی اهدا شد و در پایان، ضمن انتشار یک خبر به دست دکتر ثمینی، با اهدای تابلوی نفیسی مزین به آیات قرآنی، از امین ساکی و مجموعه خبرنگاران خبرگزاری موج لرستان، تقدیر به‌عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر