English

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان:

مردم، اخبار انتخاباتی را از ستاد انتخابات لرستان و رسانه‌های معتبر دریافت کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان، گفت: تا دقایقی دیگر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، از طریق امواج تلویزیونی، به طور زنده با مردم سخن خواهد گفت.

مردم، اخبار انتخاباتی را از ستاد انتخابات لرستان و رسانه‌های معتبر دریافت کنند

فاطمه ایرانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج لرستان، گفت: تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی دقیق، سریع وشفاف در ستاد انتخابات استان اندیشیده شده است.

فاطمه ایرانی، تصریح کرد: شایعاتی در فضابی مجازی منتشر می‌شود که صحت و سقم آن مورد تایید ستاد انتخابات لرستان نیست، لذا هرگونه اطلاعیه فقط از طریق این ستاد ارائه و در رسانه‌های معتبر منتشر خواهد شد.

وی، افزود: دقایقی پیش، دکتر سید موسی خادمی استاندار لرستان با حضور در ستاد انتخابات، گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند و در حال حاضر، دکتر محمود ثمینی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، در حال صحبت با عموم مردم از طریق امواج رادیویی و تلویزیونی هستند.

ایرانی، ادامه داد: داشتن شناسنامه بدون عکس جهت مشارکت در انتخابات منع قانونی ندارد و بر این اساس، رای دهندگان می توانند با شناسنامه بدون عکس نیز رای خود را به صندوق ها بیندازند.

گفتنی است، از صبح امروز، شعب اخذ رای سراسر استان لرستان، میزبان رای دهندگانی است که به منظور انتخاب فرد اصلح جهت تکیه بر کرسی نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه، پای صندوق رای حاضر شده و می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی