English

رئیس ستاد انتخابات لرستان در گفت‌وگو با موج:

۲ صندوق سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی خرم‌آباد در نظر گرفته شده است

رئیس ستاد انتخابات لرستان به خبرنگار موج، گفت: جهت اخذ رای بیماران کرونایی خرم‌آباد، 2 صندوق سیار در نظر گرفته شده است.

2 صندوق سیار برای اخذ رای بیماران کرونایی خرم‌آباد در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، محمود ثمینی، گفت: به منظور اخذ رای بیماران کرونایی خرم‌آباد، 2 صندوق سیار در نظر گرفته شده که یکی آرای مبتلایان بستری در مراکز درمانی جنوب شهر و دیگری، آرای مبتلایان بستری در بیمارستان‌های شمال شهر را بر عهده دارد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان خرم‌آباد، مجموعاً 417 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد، 183 صندوق در شهر خرم‌آباد و مابقی مربوط به بخش‌های تابعه این شهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، افزود: خوشبختانه استقبال مردم بسیار پرشور بوده و ما در ساعات اولیه اخذ رای، با ازدحام نسبی جمعیت در شعب روبرو بودیم که در حال حاضر، شرایط با سرعت عمل کاربران بهبود یافته است.

ثمینی، ادامه داد: برگزاری انتخابات سالم و دقیق، مورد تاکید دولت و ستاد انتخابات لرستان است و از عموم مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به بازرسان اجرایی و شورای نگهبان گزارش کنند تا با افراد خاطی برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات لرستان، گفت: خوشبختانه از آغاز رای گیری تاکنون هیچ مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب اخذ رای استان گزارش نشده و مردم با آرامش کامل، پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده و می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی