English

اکبر بهنام جو:

حضور مردم در انتخابات گامی برای ادامه روند آبادانی کشور است

استاندار اردبیل با دعوت از مردم برای حضور پرشور و حماسه ساز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ، حضور مردم در انتخابات را گامی برای ادامه روند آبادانی کشور و استان دانست.

حضور مردم در انتخابات گامی برای ادامه روند آبادانی کشور است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو ، استاندار اردبیل در حاشیه حضور در پای صندوق رای گفت: انتخابات حقی است که در نظام اسلامی به مردم داده شده که با استفاده از این حق در روند اقدامات و برنامه ریزی برای توسعه کشور مشارکت می کنند.

وی بر انتخاب فرد اصلح در ریاست جمهوری و  شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد و گفت: با اینکه اقدامات بسیاری در راستای توسعه و آبادانی کشور و استان انجام گرفته ، ولی باز هم نیاز به تلاش بیشتری در این خصوص است که با انتخاب افراد اصلح این روند ادامه می یابد.

استاندار اردبیل گفت: مردم تا کنون فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده اند و با حضور حماسی در پای صندوق های رای ، وحدت ، همدلی و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به نمایش می گذارند.

بهنام جو ضمن قدردانی از عوامل اجرایی وهیات های نظارت‌ در برگزاری انتخابات پرشور افزود: پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب اخذ رای رعایت شده و مردم با اطمینان و نظم می توانند در پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه