English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: هیچ معامله‌ای جز شایستگی نباید ملاک باشد و با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم.

با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پس از حضور در مصلی ساری و انداختن رأی خود به داخل صندوق، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با حماسه آفرینی، روز عید برای ما رقم خواهد خورد زیرا یکی از بزرگترین نعمت های خداوند این است که قدرت انتخاب و تعیین سرنوشت داریم و شکر نعمت آن است که از قدرت انتخاب استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رأی دادن، ادامه داد: حضور مردمی علاوه بر تعیین سرنوشت در بُعد جهانی نیز دارای ارزش است و حضور حداکثری بر اقتدار نظام خواهد افزود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور باشکوه در انتخابات سبب افزایش ضریب ایمنی کشور می‌شود، تصریح کرد: ارتباطات جهانی به پشتوانه و حضور مردمی بستگی دارد، بنابراین کمیت و نوع انتخاب یا انتخاب اصلح نیز اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید بهترین‌ها و شایستگان را انتخاب کنیم، گفت: هیچ معامله‌ای جز شایستگی نباید ملاک باشد و با حضور در انتخابات باید سرنوشت خود را انتخاب تعیین کنیم.

 آیت الله لائینی بیان داشت: مازندرانی‌ها همواره خوش درخشیدند و انتخابات یکی از برجستگی‌های مردم مازندران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی