English

حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی:

انتخاب فرد اصلح مستلزم مشارکت حداکثری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: جلسات بصیرت افزایی و روشنگری برای آگاه سازی مردم جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در برابر اقدامات تحریفی دشمنان بسیار مهم و ضروری است.

انتخاب فرد اصلح مستلزم مشارکت حداکثری است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در نشست بصیرتی و روشنگری سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی توحیدی است و فاصله زیادی با انقلاب‌های متعارف جهانی از قبیل انقلاب فرانسه و غیره دارد، بیان داشت: این وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیاست که با تکیه بر عقلانیت و وحی الهی بنا نهاده شده، این تفاوت بزرگ نقش، اهداف و مأموریت‌های این انقلاب‌ها را نیز از هم جدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امروز خیانت‌هایی که برخی مسئولان به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب برای ناامیدکردن مردم می‌کنند قابل بخشش نیست گفت: مردم باید تفاوت خادمان واقعی و متظاهران جاعل را بشناسند.
حجت الاسلام و المسلمین پولادی با اشاره به اینکه موضوع تواصی به حق برگرفته از آیات سوره مبارکه عصر و بیانات مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: باتوجه برنامه های هدفمند دشمنان و منافقان داخلی در مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات و نظام اسلامی، تواصی به حق و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه به منظور حضور حداکثری مردم از وظایف مهم امروز ما در عملیات های روشنگری و بصیرتی است.
وی افزود: نسل جوان علاوه بر صبر در مقابل سختی ها، مشکلات و کمبودها باید در مقابل جریان های انحرافی منافقان و دشمنان قسم خورده‌ی کشور استقامت داشته باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به پیامدهای حضور حداقلی در انتخابات، اظهار کرد: دشمن امروز با ارسال پیام های مختلف در فضای مجازی برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای و بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشور تلاش می کنند، می خواهند مردم را از حضور حداکثری در انتخابات منع کنند به همین منظور تواصی به حق و سفارش به حضور حداکثری برای شکست پازل تهدیدات دشمن از مهم ترین وظایف هر انسانی است.
وی با اشاره به توصیه موکد مقام معظم رهبری جهت مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم دو هدف قطع کردن زنجیره ی تواصی به حق و صبر و وارونه جلوه دادن حقیقت را دنبال می کند که جوانان مومن و انقلابی باید مانع قطع شدن این زنجیره در جامعه شوند.
حجت الاسلام و المسلمین پولادی تشریح کرد: وارونه جلوه دادن حقیقت یعنی تحریف و جایگزین کردن باطل به جای حق از ترفندهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: جلسات بصیرت افزایی و روشنگری برای آگاه سازی مردم جهت حضور حداکثری و انتخاب اصلح در برابر اقدامات تحریفی دشمنان بسیار مهم و ضروری است.
وی گفت: اگر جبهه انقلاب و دوستداران نظام کوتاهی کنند، دشمنان قرائت تحریف شده‌ای از واقعیت ها را به نسل جوان و آینده ساز کشور القا خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین پولادی در پایان با اشاره به اهمیت ولایت پذیری، گفت: اگر ملت ایران امروز با تمام سختی ها و تنگناها همچنان در مقابل دشمن ایستاده است، به برکت ولایت پذیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه