English

حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی:

رمز پیروزی در دفاع مقدس تمکین از فرمان ولی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: رمز پیروزی در دفاع مقدس تمکین از فرمان ولی بود.

رمز پیروزی در دفاع مقدس تمکین از فرمان ولی بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، اذعان داشت: تمام درد و ضرر جهان اسلام بعد از پیامبر گرامی اسلام تا الان زمانی بود که مردم از ولایت تمکین نکرده و به ولی پشت می کردند، بعد از حادثه عاشورا تا الان جهان اسلام با تمام وجود به این نتیجه رسید که باید به ولایت خداوند تن بدهند تا پیروز تمام میدان ها شوند.

وی افزود: ملت ما بعد از جنگ با تمام وجود از امام زمان خود تمکین کردند، اصل برای رزمندگان این بود که فرمان امام چه است، نه اینکه دشمن چه دارد و ما چه داریم بلکه با ایمان قلبی آمدند پای کار و خداوند به آن ها پیروزی اعطا کرد.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: رمز پیروزی در دفاع مقدس تمکین از فرمان ولی بود، هر جا بعد از جنگ تا به حال دچار مشکل شدیم، آنجا بوده که برخی از مسئولینی که در راس کار بودند فرهنگ ایثار و شهادت را زیر پا گذاشته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی دشمن در همه عرصه ها به ما حمله کرد، ملت ما با اعتقاد به این اصل که اطاعت از امام رهبر و ولی زمان خود، اطاعت از رسول خدا (ص) است، گوش به فرمان ولایت، در مقابل این هجمه ها مقاومت  و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی در پایان گفت: لحظه لحظه دفاع مقدس نصرت الهی بود، دلیل این نصرت الهی این است که ملت ما تحت رهبری و زعامت امام خمینی (ره) دین خدا را یاری کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه