English

امام جمعه بندرعباس:

شهرداران بر اساس لیاقت انتخاب شوند

آیت الله نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: شوراها در سراسر استان از جمله در بندرعباس باید شهردار‌ها را براساس لیاقت و با دقت کافی انتخاب کنند.

شهرداران بر اساس لیاقت انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه سالروز کودتای ۲۸ مرداد اوج دخالت امریکا به‌صورت علنی در ایران است و مردم ما باید جنایت‌های امریکا در جامعه ایران را برای نسل‌های آینده و فرزندان خود تبیین کنند، گفت: مجالس تمام کشور‌ها باید مانند مجلس شورای اسلامی ظلم‌های آمریکا را در ایران بازگو کنند.

وی همچنین فرا رسیدن هفته دولت را به تمام تلاشگران اجرایی کشور تبریک گفت و افزود: همه دولت‌ها در مقام اجرا به نمایندگی از طرف ولی فقیه و مردم کارهایی انجام داده اند و دولت‌های بعدی این تلاش‌ها را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: عده‌ای از سخنان هفته گذشته‌ام در خصوص انتخاب شهردار و مؤلفه‌هایی که در این زمینه برشمردم، برداشت دیگری داشته‌اند اما بنده حرف خود را می‌زنم و می‌گویم که شوراها در سراسر استان از جمله در بندرعباس باید شهردار‌ها را براساس لیاقت و با دقت کافی انتخاب کنند.

وی گفت: شوراهای اسلامی پاسخگوی تصمیمات خود هستند و نباید اجازه دهند با انتخاب نادرست، شهر دچار آسیب جبران ناپذیر شود.

آیت الله نعیم آبادی افزود: انتقاد به عملکرد شهرداری‌ها وظیفه ما برای اصلاح امور جاری شهر‌ها در استان است.

106 روستا بی مسجد یا دارای مسجد فرسوده است

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی مسجد گفت: در حال حاضر ۱۰۶ روستا در استان بی مسجد یا دارای مسجد فرسوده است که ساخت یا بازسازی مساجد نیازمند مشارکت مردم مومن است.

آیت الله نعیم آبادی به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و این ازدواج را الگویی برای ازدواج آسان در جامعه دانست و از خانواده‌ها خواست از انجام هزینه‌ها و تحمیل مهریه‌های زیاد خودداری کنند.

خطیب جمعه بندرعباس ۲۹ ذیقعده سالروز شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت. وی همچنین با تسلیت شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی، وی را نور چشم همه ایرانیان دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه