English

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی:

حضور در رای‌گیری امروز تکلیف یک شرعی است

کاندیدای ریاست جمهوری عنوان کرد: اختلال فنی در روند رای‌گیری از مردم قابل پذیرش نیست و امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کار را به موقع انجام دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

حضور در رای‌گیری امروز تکلیف یک شرعی است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری برای شرکت در انتخابات در مشهد حضور یافت و گفت: برای برکت رای و توسل به امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) در اینجا هستم.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: در نخستین ساعات آغاز فرایند رای‌گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب و قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود مشارکت در انتخابات امروز افزون بر ۵۰ درصد باشد.

وی همچنین به ناخرسندی برخی از شهروندان مشهدی نسبت به تاخیر در آغاز انتخابات در این شهر اشاره کرد و افزود: امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کار را به موقع انجام دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند، اختلال فنی در روند رای‌گیری از مردم قابل پذیرش نیست.

کاندیدای ریاست جمهوری در خاتمه اظهار کرد: حضور در رای‌گیری امروز تکلیف یک شرعی است و بهترین مکان برای انداختن رای به صندوق انتخابات امروز را حرم امام رضا (ع) دیدم تا با توسل به امام هشتم (ع) این رای برکت یابد و دولت سالم روی کار آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه