English

احمد شیبانی:

مردم با مشارکت بی نظیر در انتخابات، ناامیدی دشمنان را رقم خواهند زد

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: مردم مثل سالهای گذشته و با حضور پرشور در پای صندوق های رای، سبب ناامیدی دشمنان می شوند و تا پای جان از انقلاب و ایران اسلامی محافظت خواهند کرد.

مردم با مشارکت بی نظیر در انتخابات، ناامیدی دشمنان را رقم خواهند زد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمدشیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه ضمن تاکید بر حضور مردم در پای صندوق آرا اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی انجام شده است.
 شیبانی بیان داشت: همه شرایط لازم برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونا آماده است و مردم هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند.
وی اذعان داشت: ۱۵۱ شعبه اخذ رای با حساسیت ویژه توسط تیم های نظارت بهداشت پیگیری می شود.
فرماندار بندرلنگه عنوان کرد: شعب اخذ رأی  از ساعت ۷ صبح روز  آغاز و در ساعت ۲۳ به پایان می رسد در ادامه یادآور شد:  ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای تمام محل برگزاری انتخابات را ضد عفونی و گندزدایی می کنند.
شیبانی افزود: مردم با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی در محل اخذ رای، حضور داشته باشند.
وی ابراز داشت: از همه شهروندان تقاضا داریم در روز انتخابات تمامی شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کرده و ضمن استفاده از ماسک جهت جلوگیری از انتشار ویروس کووید 19 از خودکار شخصی جهت نوشتن نام کاندیدای مدنظرشان استفاده کنند تا انشالله مشکلی پیش نیاید.
فرماندار شهرستان بندرلنگه در پایان افزود: ترفند های دشمن همیشه با شکست مواجه بود چون مردم انقلاب خود را دوست دارند پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند و ملت ایران فریب دشمن را نخواهند خورد بلکه با حضورشان پای صندوق رای به جهانیان ثابت خواهند داد که پای مکتب اسلام همچون کوه استوار ایستاده اند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه